Medyada Bolu Abant Yazlık Resimleri
YİĞİT' TEN DEVAM
Yazlığa geldik. Eylül etrafa bakıyordu beğendi sanırım.
"Beğendin mi"diye sordum.
"Evet güzel çok güzel umarım beni buraya tıkmazsın, yoksa kaçarım."dedi. Güldüm.
"Aslında seni bir yere tıkıp sadece ben görmek isterim ama olmaz. Ben senle yapmak istiyorum her şeyi, buraya uzaklaşmaya geldik. Gezeceğiz, birbirimize alışacağız ve sen benim sevgilimsin."dedim.
"Sevgilin miyim hayır ama arkadaşız"
"Hayır sevgilimsin sen benim bundan sonra, öyle arkadaş falan değiliz biz sevgiliyiz senle Eylül" dedim.
"Aç hadi içerisini merak ettim"dedi. Anahtarı bahçenin kenarındaki toprağın dibinden aldım. Eylül şaşkındı.
"Ne yapayım buraya kafa dinlemeye gelirim kimseye haber vermeden, şimdide öyle yaptım anahtarı da böyle yerlere koyarım yoksa anahtarı unutuyorum."dedim.
"İyi fikir"dedi. Anahtarı temizleyip kapıyı açtım. İçeri girdim. Anahtarı kapının yüzünden çektim.
"Hadi gel"dedim Eylüle. Yavaş yavaş gelmeye başladı. İçerisi temizlenmişti. İki buçuk saat sürdü ve çıktığımda hemen haber verdim temizlenmesi için ve temizlenmişti.
"Başka birisi daha var mı"dedi Eylül
"Hayır sadece biz gelmeden haber verdim temizlemeleri için ve temizlenmiş. Sen uğraşma istedim çünkü gezmeye geldik gideceğimiz çok yer var ona göre yarına dinlemiş bir şekilde uyan sonra yoruldum deme"dedim.
"Yok demem"dedi. Offf hep kısa cevapları ben veririm ama bu sefer uzun ben konuşuyorum Eylül kısa cevap veriyor.
"Merve'nin odası var sen orada kal kıyafet falan da vardır eğer beğenmezsen yarın alırız sorun olmaz"dedim.
"Yok sorun olmaz benim için nerede odası ben bir duş alsam."dedi.
"Şurada, bende gireceğim duşa. Daha sonrada yemek yeriz acıktım ben"dedim.
"Sen ne çabuk acıkıyorsun ya"dedi.
"Beni sen doyuracaksın"dedim. Dil çıkarıp gitti. Odaya girdi. Bende arkasından kendi odama gittim. Üzerime kıyafet ayarladım daha sonra duşa girdim. Hızlıca duş aldım. Odaya havluyla çıktım hemen kıyafetlerimi giydim. Gri şort ve baskılı siyah tişört giydim. Daha sonra saçlarımı tarayıp odadan çıktım. Salona gittim daha çıkmadı herhalde Eylül. Bende mutfağa gittim. Burayı da doldurmalarını söyledim. Ve dolmuştu. Yemek yapsam iyi olacak. Dolapta İnegöl köfte vardı. Onları çıkarttım. Tavaya yağ koydum. Daha sonra köfteleri yavaş yavaş kızartmaya başladım. Bir yandan da patates kızartmak için patates soydum. Daha sonra patatesleri de ocağa koydum iki tarafa da bakmaya başladım. Salata için malzeme çıkardım.
"Vav Yiğit bey sen bilir misin yemek yapmayı"dedi Eylül şaşkın eğlenceli sesiyle
"Evet her zaman yapmam ona göre tadını çıkar"dedim.
"Peki öyle olsun yapacak bir iş var mı yardım edeyim"dedi.
"Hayır sen otur ben yapacağım bugün" dedim.
"Şu an çok şaşkınım, sen yemek yapıyorsun "dedi gülerek
"Yaaa çenen düştü heee, ne dedim her zaman yapmam tadını çıkar sevgilim."dedim. Eylül'e sevgilim demek bile güzel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN PRENSESİ
Teen FictionYorum ve beğenilerinizi bekliyorum... 😊 Düzeltmemi istediğiniz yerler varsa söyleyin😊