& 19 &

16.1K 645 14
                                    


EYLÜL' DEN DEVAM


Hatırlatma

Çekmecenin üstünde bir kağıt gördüm. Geldiğimden beridir görmemiştim bir çok kez girdim bu odaya ama ilk kez gördüm. Kağıdı aldım.

*** Yiğit KARAMAN
Bak görüyor musun sevdiğinin odasına dahi girdim. Bu demek ki nefes kadar yakınım hem sana hem de sevdiğine! Boşuna uğraşma yoksa sevdiğine zarar gelecek söylemedi deme !

Sevdiceği ilk bu kağıdı sen okuyacaksın. Korkma ! Sevgilin benim dediklerimi yaparsa hiç birinize zarar gelmez ***

Yazıyordu hemen kağıdı alıp odadan çıktım. Yiğit telefonla konuşuyordu. Kapattı. Beni görünce yanıma ellerini yüzüme koydu.

"Eylül rengin atmış ne oldu sana güzelim"dedi ellerini yüzüme yerleştirirken ama ben korkmuştum konuşamıyordum. Elimdeki kağıdı ona verdim. Okumaya başladı. Sonra bana sarıldı saçımı öptü.

"Canım pahasına da olsa sana zarar gelmesine izin vermem sakın korkma tamam mı??"dedi. Bir şey demedim.

"Hadi çıkalım. Eylül hemen arabaya bin tamam mı bekleme, ne olduğunu bilmiyorum tam"dedi. Kafamı salladım. Biz kapıyı açtık adamların hepsinin elinde silah vardı. Yiğit'e baktım.

"Koruma amaçlı hadi "dedi hızlıca arabaya bindik. Allah'ım ne oluyordu böyle. Yiğit arabayı çalıştırdı. Sürmeye başladı. Arkadan iki araba önümüze geçti. Arkama baktım iki üç tanede arkada vardı.

"Eylül korkma sakın bir şey olmayacak ama tedbirimi almak zorundayım. Buraya seninle vakit geçirmeye geldim ama izin vermediler ama peşini bırakmayacağım ona göre herkes benim olduğunu biliyor. Sende ona göre davran tamam mı?"dedi.

"Cevap ver Eylül"dedi sesini yükselterek

"Tamam ama kim bunlar bu kadar tedbir niye"dedim.

"Eylül sen böyle olmasını bil bir şey olmayacak merak etme, bana güven senden bunu istiyorum. Yanımda olduğunu bilmek istiyorum gerçekten de"dedi Yiğit.

"Tamam öyle olsun" dedim. Ve yola döndük. Yiğit durmadan telefonla konuşuyordu. Birini kapatıyor diğerini açıyordu. Ama ben anlamıyordum. O yazı hala aklımdaydı. Beni biliyorlardı. Yiğitle kaldığımı hatta hangi odada kaldığımı dahi biliyorlardı. Öndeki araç durdu. Yiğit de durdu.

"Yorgunum şoför kullanacak arkaya geç, benim yanımda otur."dedi Yiğit. Arkaya geçti bende geçtim.  Arabayı biri kullanmaya başladı. Yiğit beni omzundan tutup kendine yasladı.

"İstersen uyu yoruldun bugün"dedi.

"Hayır sen uyu gidince de uyuyacakmışsın gibi gözükmüyor. "dedim.

MAFYA'NIN PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin