& 6 &

38K 1.2K 66
                                    

Medyada Ömer Ege ve Melek Ece

YİĞİT'İN ANLATIMI

Sabah işe gitmek için kalktım. Hemen üzerime koyu mavi takımlarımı giydim. Daha sonra kahvaltıya indim aşağıya, herkes oturmuştu. Bende günaydın diyip oturdum. Kahvaltımı yapıp işe gitmek için dışarı çıktım. İşe gidip daha sonda hastaneye bakıyım meleğim gelmiş mi? Şirkete geldim. İmzalarla falan uğraştım iki toplantıya girdim. Bayağı sıkıldım. Telefon çalmaya başladı. Baktım yabancı ben tanımıyorum.

"Ne var"dedim.

"Yiğit bey ben karaman hastanesinde doktorum Betül Yılmaz izniniz olursa ben yarın için izin almak istiyorum Eylül Polatlıyla beraber" işin ucunda Eylül var. Neden Eylül bana gelmedi de bu kızı yolladı.

"Önemli bir şey mi ikiniz de izin alıyorsunuz? "

"Yani bizim için önemli" söylese ne ya ne yapacaksınız.

"Ne işiniz var özel mi söyle işim var?"

"Iııı şey alışverişe çıkacağız da " heh şimdi anlaşıldı amaçları.

"Eylül nerede? Niye o aramadı sana aldırıyor iznini. Senin ki kabul ama Eylül kendi arayıp izin alsın. "

"O saat dört gibi çıktı efendim. Şu an yanımda değil. Söylerim arar sizi. "

"Tamam. "dedim.

"Teşekkürler, izin için dilekçeyi masanıza bırakım."
"Tamam."
"İyi günler. " dedi bende telefonu kapattım. Yine çalmaya başladı offf bu kim yine baktım babamdı.

"Efendim. "

"Yiğit Melek ve Ömer hiçbir yerde yok evi didik didik aradık çevreye baktık ama ikisi de yok oğlum herkes telaşlandı Özgür ve Mertte burada ama onlarda bulamadı annen ağlamaya başladı gel buraya "

"Tamam ben hemen geliyorum. " diyip telefonu kapattım. Hemen şirketten çıktım. Nereye gittiler acaba benim yeğenlerim offf küçüçük çocuklar nereye gider. Hemen eve geldim adamlar sıradaydılar ilk önüme gelene bir yumruk çaktım.

"Siz neredeydiniz lan hee necisiniz burada iki çocuğa sahip çıkamıyorsunuz sizin göreviniz ne lann!!!"diye bağırmaya başladım. Mert geldi.

"Abi her yere baktık ama bulamadık sen toplantıdaydın çağıramadıkta aklına bir şeyler geliyor mu nereye giderler yada başka şeyler"

"Yok lan yok hiç bir şey yok aklımda nereye gider iki tane küçük çocuk!!! "dedim belimden silahı çıkardım. Adamlara doğru tutarak

"Bir saatiniz var buldunuz buldunuz bulamadınız..." der demez ses yükseldi kapıda ki korumalardan

" Çocuklar buradalar efendim, ikisi de buradalar!!!"diye bağırdı. Hemen koştum. Ömer arabadan inmişti getiren kişiyle şok geçirdim bu Eylüldü ama nasıl? Melek kucağında geldi eline çok yakıştı. Meleğe baktım uyuya kalmıştı. Hemen almaya gittim ama Melek kollarını boynundan çekmedi.
"Biyakma beyi"dedi uyku sersemi bir şekilde ve kollarını daha çok sardı Eylüle. Babam geldi Meleğin yanına annemle beraber

MAFYA'NIN PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin