Medya da Eylül'ün ve Yiğit'in parti kıyafetleri
YİĞİT' TEN DEVAM
Parti günü geldi çattı partiye iki saat vardı. Parti yerine gittim bir aksilik var mı diye ama herşey hazırdı. Eve geldim odama çıktım kimse yoktu ortalıkta. Hemen duş aldım. Daha giymediğim mavi takımlarımı giydim. Saçlarımı kurutma makinesiyle kuruttum. Saçlarıma şekil verdim. Kol düğmelerimi ve saatimi taktım, parfümü de sıktım. Acaba meleğim nasıl oldu? Hazırdım arabanın anahtarını ve telefonumu alıp çıktım. Aşağıya indim annem ve babam hazırdı.
"Merve ve Emre nerde? " dedim.
"Gelirler şimdi. "dedi annem. Emre geldi ama Merve hanım yok.
"Merve hadi! "diye bağırdım. Merdivenlerden inmeye başladı siyah bir elbise giymişti. Dizlerinin biraz üstündeydi ve göbeğinde bi delik, üstüde açıktı. Merve'ye baktığımda kızma dercesine bakıyordu. Neyse bugünlük giysin bakalım diye düşünürken hızlıca annemin arkasına gitti.
"Hadi çıkalım. " dedi babam ama Merve hala annemin arkasındaydı.
"Gel prensesim. "diye çektim kendime elimi beline koydum. Annemin arkasına saklanmasını anladım hemen önüme çektim. Baktım ki Merve'nin sırtı açık
"Beş dakikan var çabuk Merve"dedim dişlerimin arasında
"Oğlum karışma sen ne güzel oldu benim kızım. "dedi annem.
"Ne oldu abi"diye Emre geldi yanıma Merve'nin sırtına baktı. Kaşlarını çattı.
"Git değiştir şunu bu ne!"dedi Emrede. Annem, Merve'nin yanına geldi kolundan tuttu ve ikisi dışarı çıkmaya başladı. Babam zaten çıkmıştı bile. Bizde pes edip peşlerinden çıktık. Babam annem bir arabaya bindiler bizim işimiz var diye. Merve ve Emrede benim arabaya bindi. Mekana geldik. Merve benden taraftan çıktı hemem koluma girdi.
"Eğer bir erkeğe bakarsan gözlerini oyarım. "dedim.
"Tamam abicim"dedi ve içeri girdik zaten masalar rezerveliydi. Bizim masanın yanında Eylüller vardı. Ben ayarladım. Emre ve Merve ile masadaydık. Karşıdan Eda geldi. Kısacık siyah bir şey giymiş içi dişi belliydi. Hemen yanımda bitti. Koluma girmeye çalıştı ama ben çektim. Offf sülük gibi ya benim kızım hiç böyle değildi.
"Bu ara uğramıyorsun yanıma, görüşemiyoruz canım nerelerdesin? "dedi.
"İşim var uzaklaş benden. "dedim sert sesimle
"Neden böyle diyorsun, ilkten böyle değildin ne oldu aşkım. "dedi ağzını yayarak
"Ya bi Siktir git! " dedim ve ittim ardından da korumalardan Hasan dışarı çıkardı. Mert ve Özgür geldi selamlaştık. Arkalarından annemle babam geldi. Herkes gelmeye başlamıştı ama benim kızım daha yoktu. Gökhan buradaydı, yanında birileri vardı ama benim ki yoktu acaba gelmeyecekmiydi. Arkadan biri
"Abi bir arabadan üç kız indi offf fıstık gibiler... "dedi ve ıslık çaldı. Acaba benim kızım mıydı? Hemen hızla adamlarla bende kapının oraya gittim korumalar kontrol yapacaklardı. Olamaz kimse dokunamaz!!
"Gerek yok siz geçin" dedim daha girmeden haberleri geldi. Benim kızım çok güzel olmuştu ama böyle giyinmemeliydi. Bordo elbise giymişti. Bacağında dekolte vardı ve üstüde açıktı. Bana bakıp içeri girmeye başladılar. Gökhan denen çocuk geldi. Onlara 'kısa giymemeniz konusundan uyardım sizi' falan dedi ama benim kızım pek dikkate almıyordu. İçeri yürümeye başladılar herkesin gözü bu tarafa döndü. Tüm erkekler ağızları açık bakıyordu, bende arkalarından gittim. Masaya geçtiler ama hala herkes bakıyordu ama benim kızım hiçbir erkeğe bakmadı bakmaz da !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN PRENSESİ
Teen FictionYorum ve beğenilerinizi bekliyorum... 😊 Düzeltmemi istediğiniz yerler varsa söyleyin😊