Merhaba merhaba :* Medyada Doruk ve Nübar :)
Sınıfın kapısından bekleyip Dorukun gelmesini bekliyordum. O gelince yapmam gereken şeyi yapmalıydım.
"Teşekkür" etmeliydim.
Çok geçmeden uzaktan geldiğini gördüğümde biraz heyecan şeysi gibi olmuştum galiba. Yok canım.
"Şey Doruq bir şey söylü.." derken sözümü kesip sınıfa girdi. Ulan dünya bunun havası kime? Arkamı dönüp ona baktığımda öğretmenin masasına yaslanmıştı. Şu sülük kızlarda başına dolanmıştı. Görende büyük biri ha. Tereddüt etsemde yanına ilerleyip tam karşısında durdum.
"Doruq? Şey bir şey söyleyecektim" boş bakışlarla hala suratıma bakmaktaydı. Yanındaki kızlarında aşağılayıcı bakışlarınıda es geçemem tabi. "Teşekkür ederim" dedim parmaklarımla oynayarak.
"Ne için?" hııım ne içinmi?
"Hani dün kurtardın beni yoldan" dedim bakışlarım hala yerdeyken.
"Senin için yapmadım, yani sen olduğunu bile bilmiyordum. Ki sen olduğunu görsem kılım bile kıpırdanmazdı." dedi net şekilde, "Yani sevinme, kurtarıcın falan değilim ördek" ne yani? Bu kadarmı? Böylemi düşünüyordu? Ben olduğumu bilseydi kurtarmazmışmış. Kurtarıcım değilmiş. Bende öyle olduğunu söylemedim zaten. Nefretmi ediyor benden? İki kelime bile etmemiş biriyik biz. Hangi ara nefret besledi bana karşı. Ama doğru yani beni kendi "babam" bile sevmezken onun sevmesi alay olurdu. Yüzüm kızarmaya başlamıştı sanırım yanıyordum çünki. Gözlerimin dolmasından bahsetmiyorum bile. Kendimi toparlayarak gözlerinin içine baktım.
"Benden nifret etmek için büyük bir sepeb aramıyorum çünki buna alışgınım ben" deyip arkamı dönüp sınıftan çıkmak için kapıya yöneldim.
"Nereye kızım? Ders başladı yerine geç" bir sen eksiktin. Mecbur yerime geçip köskös oturdum bende.
Ders bana bir asır gibi gelmişti adeta. Boncuk boncuk niye terliyordumki ben? Yanımdakının soğukluğu yeterde artardı stress olmaya.
Sonunda zil çalmıştı ve Alarayla dışarı çıkmıştık, bahçedeki salıncakta oturup sallanmaktydık.
"Sorunmu var Nübar?"
"Yook"
"Yalan söylemeyi beceremiyorsun kuzum"
"Şu Doruğun benimle problemi ne? Yani benden nefret ediyor. Tamam bende ondan hoşlanmıyorum ola bilir" dedim bıkkınca.
"Bak Doruk soğuk biri ama aslında çok güzel bir kalbi var sadece hayatı onu böyle soğuk yapmış durumda, gülerek ve insanlarla alay ederek kendini gizlediğini sanıyor ama ben biliyorum onu"
"Bu benden nefret etmek için yeterli sebep deyil, soğukluğu okulun sahibi ve hatta dünyanın sahibi olması manasına gelmez, ve bu sülük kızların onun kölesi gibi davranması iğrenç" kızları nitye hesaba katdım bilemicem.