4. "!12 B!"

291 47 3
                                    

--- Medyada TEYMUROVA giyim (temsili :d) ---

Boş hayeller.. Boş hayatlar.. Boş göz yaşları.. Boş hatıralar.. 

"Kızım? Burdayım.. Gel.."

 "Anne? Nerdesin?"

 "Burdayım kızım koş.. Tut elimi" 

"Anne seni çok özledim nerdesin? hadi gidelim..."

 Yataktan fırlamamla odayı süzdüm. "Anne?" diye bildim kısık sesimle. "Yine gelmedin.." 

 Ter içinde kalmış saçlarımı yüzümden aralayıp yüzümü ellerimin arasına aldım. Çalan zille başımı sola çevirip komodinde duran "cep telefonumu" alıp alarmı kapattım. Alarmdan önce kalkmak? hediyemi beklerim. 06:30 derinden bir of çekip başımı yastığa gömdüm. 

İlk gündü.

 Cehennemimle buluşucağım ilk gün. Aslında belkide iyi geçer ha? Tamam sustum. Pazar günü niye çabuk geçmiştiki? Ne güzel bu küçük zindanda sıkıntıdan ölüyordum işte. Gözüm masanın üstündeki eşyalara takıldı. Memati bırakmıştı. Her ne çöpdüse okul için olmalıydı. Çöpmü? Çok ayıp dedi birdenbire içimden Hababam sınıfındaki Ahmet. Yerimden doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıttım. Ellerimle destek alarak yataktan kalka bilmiştim sonunda. Üzerimdeki beyaz kısa keten geceliyi boynumdan çıkararak dışarı fırlatıp, akan suyun altına girdim. Ya gerçekten, yani belki işte su akıtsa düşüncelerimi hıım? Hayatımı, yaşantımı, yolumu, yönümü temizlese? Eziğim. Tamam bu sefer gerçekten sustum.

 İç çamaşırlarımla odada dikilmiştim. Yalnızdım amma çekiniyordum işte. Ya peki "Okul formam?" ne büyük dert ama.. Eskilerle idare edicem artık. Normal pileli bir etek, beyaz kısa kollu !ütüsüz! gömlek ve hazırım. Aynadaki kendime bakıp "Ee kuş uçtu beybi" dedim. Galiba türkce bildiğim tek söz birleşmeside buydu. İğrençim tamam. Saçlarımında işini bitirip sokağa ata bilmiştim kendimi. Elimdeki adreslede olsa yolu bulmakta sıkıntı çeksemde büyük binanı sonunda göre bilmiştim. Keşke Memati getirseydi. Ne dedim ben? Sus iç ses sus!

Az geçmeden "DEMİROĞLU" yazısını okuyup içeri geçtim.

 "Gir" komutunu aldıktan sonra müdürün odasına geçtim.

 "Salam men şey.."

 "Biliyorum. "12" hıım "12 B" 3. kat kapının üstündeki yazılardan bulursun."

 -"Teşəkkürlər"

 "Teymurova?" kapının kolunu indirecekken seslenmesiyle birlikde tekrar kadına döndüm.

 "Bir daha geç kalma"

Ne samimi kadın ama, adam bir sınıfa kadar eşlik eder. Cehennemine hoş geldin hadi kurdeleyi sen kes der. Cık cık cık hiç tasrif etmedim. Hem bu kolidorlarda niye insan yok. Büyük ihtimal ders başlamıştı herhalde. Evet dur burası evet "12 B". Selam cehennem kapım dur açıyorum seni şimdi. Evet başlıyoruz..

"Ördek" #WATTYS2019 (2016) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin