Part 12

130 13 0
                                    

"Annyeonghaseyo,woah...hari ni semua datang ngan parents lah".Kata Chaeyoung,"Haahkan...eh~mana Momo,Jungyeon,ChanYeon dan Mihan?".Tanya Mina,Nayeon dan Jihyo saling berpandangan,"Nanti korang akan tahu jugak".Kata Nayeon dan berlalu pergi meninggalkan yang lain,"Kenapa ngan unnie kamu tu?".Tanya Sana 'angkat tangan letak atas bahu dan pandang atas' itulah yang dilakukan oleh MinYeon,

Nayeon P.O.V

Aku jadi serabut sangat ni...apa patut aku buat,aku takut aku akan marah MinYeon secara tak sedar aku tak nak perkara yang sama berulang lagi...Omma tolong Yeon²...*menangis*...

End P.O.V

"Nayeon kenapa ngan kamu ni?".Tegur Miss.Shinhye,"Aniya,saya pening ni".Kata Nayeon M.Shinhye hanya menangguk tanda faham dan berlalu pergi menuju ke Vist School Office,Nayeon mengeluh lemah kerana dia terpaksa menipu guru kesayangannya,"Argh!".Nayeon mendengus marah."Unnie!kenapa ni?!".MinYeon berlari ke arah unnie nya."Kau Diam!".Kata Nayeon rambutnya tidak terurus seperti bukan Nayeon,"Unnie?~?~?".MinYeon sedih melihat unnie nya yang stress,"Jom lah Min² tak lama lagi eloklah tu".Kata Soyoung,MinYeon masuk kedalam kelasnya.

6 GALAXY

"IM NAYEON!!!".Jerit Sir.Joong Ki,

Krik...krik

Tiada sahutan dari Nayeon,dia memang termenung yang luar biasa.

Pok!

"Auch,sakitnya kenapa ni Sir?".Tanya Nayeon."Eh wah~sedap² suga'r' jer dia tanya kita balik,tumpukan perhatian kamu".Kata S.Joong Ki murid² lain ada yang ketawa TWICE hanya memandang Nayeon dengan sayu kerana sikapnya yang berubah secara mendadak.

*Vist National Canteen*

"Hari ni D.O bagi Mina unnie bubur...tho thweet~~".Kata Sana,Mina tersenyum malu² kucing,"Nayeon unnie nak makan apa?".Jihyo bertanya,"Tak nak lah,unnie takde mood ni".Kata Nayeon dan menuju ke kelas,*6 GALAXY*.."Ehh,bunny² knapa awal masuk klas ni?".Tanya Sehun,Nayeon membuat muka masam dan menundukkan kepalanya dan terlena,Sehun hanya memerhati...

Skip*Nayeon & MinYeon house*

"Unnie ni dah pukul 3.30 petang tak nak bersiap lagi ke?".Tanya MinYeon kepada unnienya."Uhmmm,unnie malas lah nak pergi".Kata Nayeon,"Aniya!Unnie ni kan dari pagi tadi sampai sekarang macam ni !?!?!,beritahulah apa masalah unnie".MinYeon menjerit ke arah unnienya itu ini kali pertama dia melakukan perkara ini,"Ya!Jangan kurang ajar".Kata Nayeon dan menolak adiknya jatuh ke atas katil MinYeon menangis bukan kerana sakit tetapi sakit dengan perangai kakaknya itu...

*Chaeyoung & Soyoung house*

"Unnie dah pukul 3.45 petang ni,rasanya kita dah boleh pergi ke taman".Kata Soyoung sambil melihat telefon nya,"Ok,jom turun bawah salam dan cium omma".Kata Chaeyoung,Soyoung memandang kakaknya pelik selalunya hanya bersalaman tetapi tiba² sampai nak cium,"Hoiii!!!!Cik Young cepatlah turun".Kata Chaeyoung,"Hihihi...".Soyoung ketawakan kan dirinya yang berfikir pangjang itu..."Omma kami nak ke taman nak lawat seseorang".Kata Chaeyoung kepada ommanya,"Nak melawat orang kat taman*muka blank*".Kata omma Chaeyoung/Soyoung."Ntahlah omma,Hae² pun pelik".Kata Chaeyoung lagi,mereka bersalaman dan mencium dahi omma mereka.

*Jihyo & NaSoo house*

"UNNIE!!!PALLI JUSEYO".NaSoo menjerit kalut kerana jam tangannya sudah menunjukkan pukul 4.00 petang."Kajja!!!".Jihyo menarik tangan adiknya "Woiii!!!nak kemana kamu berdua?".Tegur Mr.Park kepada anaknya."TAMAN!!~".Jerit Jihyo dari luar yang sedang memakai kasut sneakers kegemarannya,Mr.Park menggeleng kepalanya.

*Incheon Play Ground*^hohoho^

"Mana lah diorang ni kita sampai pukul 5.15,ke dah kena tinggal".Kata Chaeyoung lemah,"Annyeong,korang..dah lama tunggu?".Kata Jihyo."Hyo²!!kitaorang ingat dah kena tinggal tadi".Kata Chaeyoung."Soo²!!!".Soyoung mendapatkan NaSoo,Mereka berdua berbual rancak sehingga sebuah kereta Vellfire hitam berhenti disitu tanpa disedari akibat bergosip tentang K-Idol masing²

Pang!Pang!

"UNNIE?!?!?!".Jerit NaSoo dan Soyoung,"RUN!".Chaeyoung menjerit kepada adiknya,Suzy dan Fei dapat menangkap NaSoo dan Soyoung..."Hajima!!!!".NaSoo menjerit,akibat orang yang lalu-lalang disitu ternampak kejadian itu mereka segera menelefon polis dan ambulans tapi NaSoo dan Soyoung sempat dibawa lari oleh MISS A...

Annyeonghaseyo,macam mana ff ni?Author nak berterima kasih kepada semua yang baca ff author yang memang tak berapa logik ni..hohoho...BTW enjoy this fanfic ok dan jangan lupa vote dan komen...annyeong....

HAPPY BIRTHDAY TO TWICE CHOU TZUYU...
14 JUN 1999...
ONCE IN A MILION...

Tak terlambat kan...dah pukul 12.55 malam ni...hohoho...

TWICE SIBLINGS VS MISS A SIBLINGSWhere stories live. Discover now