"Kepala aku?".Jungyeon berkata perlahan.*hentakan Jungyeon tak kuat sangat so dia separuh sedar*."Adik?Awak ok?".Sapa seseorang,Jungyeon perlahan-lahan berpaling ke arah suara itu."T-tt-o-long saya...".Jungyeon berkata dan gagap.Pak Cik tadi ialah Jae-Suk*author tak tahu nak letak sapa?!?!*."Aku kena bawa budak ke hospital sekarang...Suk-Jin!".Kata Jae-Suk dan terus memanggil kawannya iaitu Suk-Jin."Aik...mana dia ni?".Jae-Suk pelik."Sorang² lah nampaknya".Kata Jae-Suk dan terus ke Hospital Han*kan dekat Sungai Han author main hentam jer*."Mana lah si Jae-Suk ni kata nak jumpa?Dah lah kat tempat cam ni,seram sejuk you~".Kata Suk-Jin.
*Suk-Jin P.O.V*
Aku nampak something,sirap? Ke darah?,aku cuba bau,bau darah,help me,aku nak melangkah pergi dalam kiraan 1...2...3,tapi aku dengar suara kecil meminta tolong,aku pergi lihat di belakang pokok,ada ORANG!!!,Kat kepala dia ada banyak darah,aku nampak dia macam nyawa² ikan,tapi masih ada harapan,aku terus bawa dia ke Hospital Han.
*Hospital Han*
"Mwo?Dua kes yang sama?".Kata Dr.So Hyun*Kim So Hyun*."Yea,dan tempat kejadian pun sama".Kata Dr.Jiae *Lovelyz*."Ni mesti satu sekolah...kena tunggu diorang sedar".Kata Dr.So Hyun."So Hyun,ada kecemasan pesakit tadi masih ada pendarahan,kita perlukan darah".Dr.Mijoo berlari kearah rakan setugasnya."Nae...kajja,cuba cari jenis darah yang tepat,saya akan cuba untuk lengahkan masa,kalau takde habislah kita".Kata Dr.So Hyun.Dia berlari menuju ke arah Momo.Bertungkus lumus ingin menyelamatkan Momo,Dr.Jiae mengambil masa yg lama untuk mencari jenis darah yang tepat.Kedua-dua doktor ini bertungkus-lumus,beberapa minit kemudian..."So Hyun! Mijoo! Saya dah jumpa".Kata Jiae gembira."Apa darah dia?".Tanya Dr.So Hyun."O...".Kata Jiae."Baguslah,dia dalam keadaan stabil sekarang,jom keluar hanya perlu tunggu dia sedar".Kata Dr.So Hyun.*Beberapa jam kemudian...*."Doktor,pesakit dah sedar".Kata Dr.Mijoo."Nae...Jiae jaga sapa?".Tanya So Hyun kepada Dr.Mijoo."Dia jaga pesakit yg bernama Momo".Kata Dr.Mijoo.
*Bilik Rawatan Jungyeon*
"Annyeonghaseyo,kamu apa khabar?Cuba cakap berapa nombor yg kamu nampak".Dr.So Hyun menyapa,Dr.So Hyun menggunakan cara begitu untuk mengetahui keadaan Jungyeon sama ada sedar atau separuh sedar,nampaknya Jungyeon sudah sedar."Kamu ingat nombor telefon omma dan appa kamu?".Tanya Dr.So Hyun."Aniya,ni telefon dia".Dr.Mijoo menghulurkan telefon Jungyeon kepadanya."Kamu boleh ke tak tu?".Tanya Dr.So Hyun apabila melihat Jungyeon yang susah untuk mencari no.telefon omma dan appa'nya'."Tak.."Jawab Jungyeon pendek."Mari sini saya cari kan".Dr.So Hyun menghulurkan tangannya,Jungyeon memberi telefonnya dan memberitahu nombor telefon omma'nya'."Kamu kenal tak Momo?".Tanya Dr.So Hyun."Dia kawan saya".Kata Jungyeon,Dr.So Hyun mengangguk faham.
Jungyeon P.O.V
Aku nak cuba ingat sesuatu...apa!apa! Tolonglah ingatkan aku,aku nak tahu apa yang aku nak ingat,Chan...ChanYeon!!!Adik aku!?!Dia kena culik...
"Jungyeon kenapa ni?".Tanya Dr.Mijoo,Dr.So Hyun dah keluar."Adik saya dia kena culik".Kata Jungyeon,Dr.Mijoo terkedu samaada mahu percaya atau tidak."Be-be-tul k-ke?".Tergagap mulut Dr.Mijoo,Jungyeon menangis sehingga Mrs.Yoo sampai..."Mana adik kamu?".Tanya Mrs.Yoo,Jungyeon hanya menangis,Mrs.Yoo kuatkan diri."Puan,Jungyeon kata anak puan yg bernama ChanYeon tu telah diculik".Kata Dr.Mijoo,Mata Mrs.Yoo bulat terkejut,"Wae?".Mrs.Yoo turut menangis ini membuatkan,Dr.Mijoo juga menangis."Kenapa ni?".Tanya Mr.Yoo yang baru tiba,"ChanYeon kena culik".Kata Mrs.Yoo yang semakin lega,Mr.Yoo seperti tiang mata nya berkaca dan menangis di situ sehinggalah dia mengambil keputusan untuk ke balai polis.
*Bilik Rawatan Momo*
"Saeng?.?.?.?".Momo yang separuh sedar bersuara,Dr.Jiae pergi mendapatkan Dr.So Hyun,"Momo?nampak nombor ni?".Tanya Dr.So Hyun,Momo tidak menjawab dia separuh sedar,"Kamu panggil siapa tu?".Tanya Dr.So Hyun."Saya panggil adik saya,mana dia?".Tanya Momo yang menangis,"Apa kata kamu telefon omma dan appa kamu dulu".Kata Dr.So Hyun,Momo sudah sedar,dia mengangguk Dr.So Hyun tersenyum,selepas menelefon omma dan appa'nya' Momo tetap menangis,"Kenapa ni Momo?".Tanya Dr.So Hyun."Adik saya kena culik...".Kata Momo,Dr.So Hyun tidak percaya,"Apa yang kamu cakapkan ni Momo?".Kata Dr.So Hyun."Mihannie!!!".Momo menjerit,Dr.So Hyun menjadi kalut,"Momo!!!!".Mrs.Hirai berlari kearah Momo dan memeluknya,"Mana adik kamu?"Tanya Mrs.Hirai."Omma,Mihan kena culik?Semua salah Momo".Momo sudah mula menyalahkan dirinya,"Andwae,kamu tak bersalah".Kata Mrs.Hirai,"Mana Mihan?".Tanya Mr.Hirai,"Awak kena ke balai polis,Mihan dah di culik".Kata Mrs.Hirai yang menahan tangisannya,Dr.So Hyun juga mula menangis terkenangkan nasib keluarga yang berada dihadapannya.Mr.Hirai berlari sekuat mungkin untuk menuju ke keretanya.
*Situasi Mihan & Jungyeon*
"Lepaskan!!!".Mihan menjerit."Diam!".Jia menarik rambut Mihan."Lepaskan rambut dia!".ChanYeon menjerit pula,"Korang berdua ni nak mampos ke?".Kata Fei,Mihan dan ChanYeon masih dalam kesakitan,"Kalau STRIPES ada,aku akan suruh diorang seksa korang berdua ni,nasib baik diorang tu atlet kalau tak mampos korang".Kata Jia yang sudah melepaskan rambut ChanYeon dan Mihan.*Well korang dah tahu mana STRIPES pergi*."Hei,jangan lah kacau diorang berdua".Kata Min,"Kenapa ngan kau ni Min tetiba nak jadi baik".Kata Fei."Yelah,korang asyik kacau mereka berdua".Kata Min,Jia dan Fei meninggalkan Mihan dan ChanYeon di tempat yg kotor dan sejuk*maybe korang boleh teka kat mana diorang sekarang ni*.
Makin lama,makin ganas+sedih plak cerita ni...annyeong keep reading and vote ok...malas nak tulis pangjang² meletihkan...
YOU ARE READING
TWICE SIBLINGS VS MISS A SIBLINGS
FanficMISS A kumpulan yang amat dikenali dengan kekayaan dan kecantikan mereka,MISS A juga mempunyai adik,kumpulan adik mereka ialah SPRITES,MISS A & SPRITES juga dikenali dengan gelaran"Queeka Siblings".TWICE pula dikenali dengan kecantikan dan kepandaia...