Part 6

179 17 0
                                    

*VIST HIGH SCHOOL*

"Mana si adik-beradik yg Queenka tu?".Kata Nana."Sakit kottt...".teka ChanYeon."HOIII!!".Jerit Suzy."Ehhh...macam suara si Suzy...jom tengok".Kata Jungyeon dan Chaeyoung."Jom...".Kata yang lain."ARGHHH!!!SAKIT!".Jerit seseorang."Ni kes buli panggil Sir.Jin Goo cepat".Arah Momo kepada Mina,"Nae...".Mina berlari sepantas mungkin.'GEDEBUK!'."Argh,sakitnya...Jia?Fei?Apa korang buat ni?".Kata Mina yang telah jatuh kerana kakinya telah disekat oleh Jia dan Fei."Kitaorang nak kurung kau...".Kata Jia+Fei."Aniya...".Kata Mina."APA YG KAU BUAT NI?!?!".Tengking Seolhyun selaku ketua tingkatan 6."Lari!".Jerit Jia, Fei pun berlari."Awak ok tak ni ?".Kata Seolhyun."Ya,saya ok terima kasih,you save me".Kata Mina,Mina kemudianya menuju kebilik Sir.Jin Goo dia segera berlari kearah gurunya itu."Apa yang berlaku ni Mina?".Tanya S.Jin Goo "Suzy n Miss A buli orang".Kata Mina."Kaki kamu berdarah...".Kata S.Jin Goo,"Takpe saya akan pergi ke bilik rawatan.".Kata Mina."Mina???".Panggil seseorang."D-D-O...".Panggil Mina apabila melihat D.O menghampiri dirinya."Mina,saya akan bawa awak kebilik rawatan.".D.O mendukung Mina."Mana si Mina ni?".Tanya Jungyeon."Unnie kan panggil Sir...."."Apa yang berlaku ni ?".Tanya S.Jin Goo yang tiba dan membuatkan kata² Nana tidak dapat dihabiskan*ayat takleh blah*."Sir,mana Mina?"."Mina ke bilik rawatan kaki dia cedera,dan satu lagi mana kes buli yang Mina laporkan".Kata S.Jin Goo."Sir,itu hanya gurauan Suzy dan Zico".Kata Sana."Maafkan kami...".Nayeon dan yang lain menundukkan kepala mereka tanda meminta maaf."Takpe,Sir maafkan sebab kamu semua cepat bertindak,Sir pergi dulu ya".Kata Sir.Jin Goo."Mina?Jom kita pergi bilik rawatan".Kata Chaeyoung."JOM!".Jerit yang lain."Thanks,baby because help me".Kata Suzy kepada Zico."Anything for you ma girl".Kata Zico."Bye...".Suzy berlalu pergi begitu juga Zico."So macam mana ?".Tanya Suzy kepada Jia."Tak menjadi Seolhyun tiba² muncul".Kata Jia."Ishhh...mengacau betul perempuan tu".Kata Suzy kepada Seolhyun."Tapi,kaki Mina berdarah".Kata Fei."Realy?So menjadi lah tu, asal sorang sakit antara adik-beradik mereka,tapi lepas ni,aku akan bunuh adik diorang".Kata Suzy yang lain *SMIRK*."MINA!?!?!".TWICE n 5VIST*4 org kat hospital* terkejut."D.O?Apa awak buat kat sini?".Tanya Jihyo."Saya nampak dia rebah dan kaki dia berdarah sekarang ni dia masih lemah".Kata D.O."Nae...gomawo sebab tolong Mina unnie".Nana berterima kasih."Takde hal punyalah...Oppa pergi dulu ya".Kata D.O dan berlalu pergi."Apalah nasib unnie".Kata Nana."Jangan risau Nana".Kata Mihan."Jom masuk kekelas".Kata Momo."Jom...".Yang lain masuk ke kelas Nana mengambil keputusan untuk tinggal dibilik rawatan bersama unnie kesayangannya itu.

*5 GALAXY*

"Mana Nana?".Tanya M.Shinhye."Dia jaga unnie dia".Kata Mihan."Nae...kalau macam tu kamu semua buka muka surat 23 ya buat latihan di situ,Miss nak keluar kejap".Miss.Shinhye keluar dari kelas 5 GALAXY.

*6 GALAXY*

"Mana Mina?".Tanya Sir.Lee Minho."Dia sakit Sir".Kata Momo."Sakit apa?".Tanya S.Lee Minho lagi."Sakit kaki,kaki dia parah dan sekarang dia berada di bilik rawatan sekolah".Kata Momo lagi."Nae...kalau macam tu kita sambung belajar".Kata S.Lee Minho.

*VIST NATIONAL CANTEEN*

"Jom kita belikan makanan untuk Nana dan Mina".Cadang Dahyun."Boleh jugak...".NaSoo setuju begitu juga yang lain."TWUCE DAN 4VUST...HAHAHA!!!!NAMA KENA TUKAR SEBAB ADA YANG MAMPUS KESIANNYA....".Kata Suzy kuat.Twice dan 4VIST hanya sabar mendengar kata² MISS A.*Mana SPRITES?Just wait*."Apalah nasib TWICE dan 9VIST ni sorang² kena bala".Kata Hayoung#APink#."Nak buat macam mana kalau lah kita boleh tolong".Kata Namjoo."Uhmm,jomlah kita balik kelas".Kata Chorong yang lain mengikuti Chorong.*Bilik rawatan*"Nana,Mina tak sedar lagi ke?".Tanya Jihyo."Haah,dia masih kekurangan tenaga".Kata Nana."Kalau macam tu Nana ambil ni,jagalah unnie kamu elok² kami pergi dulu".Kata Jihyo."Dae..gomawo".Kata Nana dan tersenyum."Kami masuk kelas dulu".Kata Momo."Annyeong...".Nana melambai tangannya kepada Twice dan 9VIST.

Annyeonghaseyo...APINK?Kenapa ada APINK...APINK akan tolong Twice ke?Maybe?*ok stop making suspen*.Terima kasih kerana semua readers yg vote dan baca cerita ni...Author ni bukan pandai sangat bab² mengarang cerita,ff ni hanya untuk hilangkan bosan dan stress author,author memang nak berterima kasih kepada yg baca n vote ff ni...mekasih ya readers....ANNYEONG nantikan kemunculan APINK...

TWICE SIBLINGS VS MISS A SIBLINGSWhere stories live. Discover now