7.15 pagi (Incheon bus stop)
"MinYeon cepatlah!!!Nanti tertinggal bas!!!".Jerit Nayeon kepada adiknya."Kejap!!!".MinYeon membalas jeritan kepada kakaknya sambil berlari ke arah bus stop."Unnie ,yang lain tak sampai lagi buat apa nak cepat".MinYeon berasa tidak puas hati."Sekurang-kurangnya biarlah kita tunggu orang dari orang tunggu kita".Kata Nayeon ."Ishhhh,diorang ni pun satu hal lambat mesti sampai lambat,BAS MANA?!?!".Kata MinYeon kuat."Hei!Diamlah membebel lebih dari ahjumma sebelah rumah plak".Kata Nayeon ."We here,kenapa mengamuk pagi² ni MinYeon?".Korang lambat, bas pun lambat".Kata MinYeon menjawab pertanyaan Jihyo ."KAMI DAH SAMPAI!!!".Semua orang menjerit."Bagus!Jom gi sekolah".Kata NaSoo."Walk???".Kata Nana."Yelah....".Kata Mina kerana saeng nya asyik blur."Bas macam mana?".Tanya Tzuna ."Kalau tunggu bas sampai esok kita tak sampai sekolah".Kata ChanYeon dan Jungyeon."Uhmmm ".Kata Tzuna mereka berjalan kesekolah bersama-sama.Mereka tiba disekolah pada pukul 7.45 pagi.(VIST HIGH SCHOOL)
"Ehhhh,Twice n little sisters dah datang sekolah lah".Kata Jia dan Tira ."Haahlah,dah sampai Twice n little sisters.".Kata Jin pula."Korang tak payah sibuk lah".Kata Momo dan Mihan ."Entahlah".Kata Dahyun pula."Welll,kitaorang tak berapa sebokk....hahahaha..."Kata Suzy dan ketawa,ketawa Suzy disambut oleh Miss A dan Stripes."Kelakar ke?rasa macam lawak hambar jerrr".Kata Nayeon berani."Apa kau ni?!?".Suzy datang kearah Nayeon sambil mengepal penumbuk.Momo dengan pantas menyekat kaki Suzy dan berkata
"LARI!!!MAZE RUNNER BEGIN!!!"
.Semua lari Miss A dan Stripes ingin mengejar Twice dan 9VIST tetapi disekat Suzy."Takpeee....tak payah kejar,kau tunggu rahsia kau akan aku bongkarkan,hidup family kau akan aku hancurkan.".Kata Suzy yang lain *devil smirk*.*KELAS 6 GALAXY*
"Thanks my sister".Kata Nayeon sambil tangan kanannya diatas bahu Momo sambil tunduk."Benda biasa...".Kata Momo."Hihihihihihi....".Yang lain tertawa melihat Nayeon."Janganlah ketawa takde apa yang lucu pun".Kata Nayeon malu."Ok...".Kata Dahyun yang lain terus senyap tanpa berkata apa² kerana Miss A sudah tiba dikelas."Haiiiii,Momo...".Jia meletakkan tangannya keatas bahu Momo.
(Situasi Momo&Jia)
"Kau nak apa hahh??".Kata Momo."Kau tanya aku?".Kata Jia."Yelah,apa yang kau nak?".Kata Momo."Aku nak kau buat kerja sekolah kitaorang semua sebab.....".Kata kata Jia tersekat."BANGUNNN!!!!GOOD MORNING MADAM.SOUL!!!!!!(Baby Soul)".Kata semua murid."Morning,check up your homework".Kata M.Soul.Miss A dan separuh kelas lagi telah dirotan dan diarahkan untuk menyiapkan kerja sekolah di luar kelas.Subjek disambung hingga rehat semua murid pelik.
*VIST NATIONAL CANTEEN*
"Unnie,macam mana kat kelas tadi ok?".Tanya DaEun kepada Unnienya ."We just fine Stripes pulak macam mana ?".Kata Jihyo."Diorang tak siapkan kerja sekolah yang Sir.Joongki bagi".Kata Soyoung ."Hehehe...Korang patut bersyukur unnie² asyik ambil berat pasal korang kalau tidak homework tak pernah siap".Kata Chaeyoung ."Dae...Gomawo unnie".Kata 9VIST kepada unnie mereka Twice."Uhmmn....kalau macam tu biar unnie belanja semua".Kata Nayeon."Kami pun?!?!".Jerit Twice dan 9VIST yang lain."Yappp!!!!!".Kata Nayeon.Mereka makan dengan beberapa mata memerhati.
*BALIK SEKOLAH*
"Letihnya,unnie jom lepak kat mana²".Kata ChanYeon kepada unnie yang lain."Jomlah...".Kata DaEun."Oklah....kali ni unnie plak belanja semua orang".Kata Jihyo.
*Restaurant*
"Momo...Momooo...MOMO!!!".Jerit Sana."Opocot!!!!mak aku hot!!!Apa Sana?".Momo melatah kerana terkejut."Kenapa ni?Apa yang Jia cakap kat kau tadi ?"."Entah,dia tak sempat cakap tapi dia suruh saya buat homework dia".Kata Momo."Ouhhhh....takde pape tu usah fikirkan".Kata Sana."Uhmmm....Jom lah balik...Mihan jom"Kata Momo."Im Min Yeon Jom bubble tea tu bawa balik".Kata Nayeon."Seul dah² baca buku bawa balik bubble tea tu".Kata Sana."Da Eun jom...rumah tengah tunggu kita".Kata Dahyun."Jihyo,NaSoo mai balik ngan kitaorang".Ajak Mina dan Nana."Unnie jomlah".Kata Soyoung."Jom".Kata Chaeyoung.Mereka pulang ke rumah masing².
Part ni dah siap.Sorry kalau typo.Korang vote lah n teruskan membaca ff ni ok.Walaupun author jarang publish.
YOU ARE READING
TWICE SIBLINGS VS MISS A SIBLINGS
FanficMISS A kumpulan yang amat dikenali dengan kekayaan dan kecantikan mereka,MISS A juga mempunyai adik,kumpulan adik mereka ialah SPRITES,MISS A & SPRITES juga dikenali dengan gelaran"Queeka Siblings".TWICE pula dikenali dengan kecantikan dan kepandaia...