Dalam ni diorang akan keluar dan pakai baju macam kat bawah....sweater jer nampak...scroll kalau nak tahu...Suzy pakai baju hitam..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*10.00 Malam*(Momo & Mihan house)
"Unnie!?!?!".Jerit Mihan."Ya?Kenapa terjerit-jerit ni?".Momo mendapatkan adiknya."Saeng cuma nak tanya benda...".Kata Mihan."Tanyalah...".Kata Momo."Esok kan cuti...boleh tak kita bersiar-siar...but kita dua orang jer...".Kata Mihan."Unnie ok jer...tapi kenapa tiba² plak ajak unnie?".Momo pelik."Saja jer...lagipun sebelum ni kita asyik keluar dengan VIST dan TWICE jer...".Mihan memberi alasan."Pendek sangat alasan kamu ni...beritahu lagi..".Kata Momo."Mihan sayang unnie sebab tu Mihan buat macam ni".Mihan memeluk Momo dan menangis sepenuh hati,Momo terkejut dengan kelakuan adiknya yang berubah 100%.Momo membalas pelukan sehinggalah Mrs.Hirai masuk.."Kenapa ni Han²?".Mrs.Hirai terkejut melihat anak bongsunya menangis didalam pelukan kakaknya iaitu kakak sulung."Entahlah,Omma".Momo menjawab.Mihan kemudiannya mengelap air matanya."Ok,Han² boleh cakap apa yang berlaku?".Kata Mrs.Hirai."Mihan sayang unnie,Mihan tak nak kehilangan unnie".Kata Mihan.Mrs.Hirai memeluk anaknya."Dah lah,baik kamu berdua tidur...dah nak pukul 11.00 dah ni...good night".Mrs.Hirai mencium dahi anak dara nya itu.Mihan berasa tenang sedikit.(Yeah...suspen...korang mesti suspen kenapa Mihan tetiba menangis pastu ajak Momo keluar)
*Jungyeon & ChanYeon house*
"Chan² meh sini jap...".Jungyeon memanggil adiknya yg berada di meja belajar."Apa ?".ChanYeon mendekatkan mukanya dengan Jungyeon hanya sejauh 5 cm sahaja."Ishhhh...".Jungyeon menolak adiknya lembut."Apa?!".ChanYeon geram kerana kakaknya masih tidak mengungkapkan kata² lagi."Esok gi umah Mihan ngan Momo".Kata Jungyeon."Uhmmm...boleh jer...kan senang kalau go to the point...ni tak...".Kata ChanYeon dan menuju ke meja belajar nya semula."Unnie!!".ChanYeon menjerit panik."Apa?!Apa?!Apa?!".Jungyeon panik melihat adiknya."LIPAS!!!".ChanYeon menjerit."OMMA!!!APPA!!!".Jungyeon menjerit juga.ChanYeon melompat ke atas katil mereka berdua menjerit seperti terkena sawan.Hei!Kenapa menjerit ?".Kata Mrs.Yoo yg muncul secara tiba²."LIPAS!!!".ChanYeon dan Jungyeon menjerit."EEE!!!!".Mrs.Yoo berlari mendapatkan suaminya.(Anak beranak takut lipas)."Mana lipasnya?".Tanya Mr.Yoo yg sudah sedia dengan penyembur serangga dan penyapu."TU!".JungChan menunjukkan posisi lipas tersebut.Mr.Yoo menyembur dan terus memukul lipas tersebut sehingga MAMPUS...."Appa penyelamat kami...hero kami".JungChan memeluk appa nya.Appa nya tersenyum."Dah lah...pergi tidur dah pukul 11.00 ni".Kata appa mereka.ChanYeon dan Jungyeon masuk ke bilik dan tidur berpelukan maklumlah katil saiz king.
*10.00 pagi*(Mihan & Momo house)
"Unnie,bersiaplah kita kan nak jalan² ni".Kata Mihan."Uhmm...ok...saeng pergilah pilih kan baju untuk unnie".Kata Momo."Jinjja?!?!boleh ke?".Tanya Mihan yg agak terkejut."Yelah...unnie nak tengok macam mana cita rasa kamu dalam memilih baju".Kata Momo.Mihan kemudiannya menuju ke almari pakaian milik Momo."Unnie pakai baju ni dan sweater".Mihan menghulurkan pakaian pilihannya."Wahhh...hebat jugak citarasa saeng unnie ni".Momo berkata,Mihan tersenyum.
*Jungyeon & ChanYeon house*
"Ehh,kamu berdua nak kemana?".Tanya Mrs.Yoo kepada anaknya."Kami nak ke rumah Momo dan Mihan".Kata Jungyeon."Ouhh,ok".Kata Mrs.Yoo,appa mereka sudah keluar mencari rezeki*ceh,ayat*."Unnie,kita ke kedai runcit nak tak?Belikan apa²".ChanYeon memberi cadangan."Uhmmm...boleh jugak".Jungyeon setuju.
*Little shop*
"Nak bli apa ni ?".Tanya Jungyeon."Aiskrim jerlah".Kata ChanYeon."Ok,ambilkan unnie strawberi,Momo suka coklat ok".Kata Jungyeon,ChanYeon sudah ambil vanila untuk dia dan Mihan."Ok,datang lagi".Cashier kedai itu memberi baki."Jomlah...".Kata Jungyeon,mereka bergegas ke rumah Momo dan Mihan.
*Momo & Mihan house*
"Annyeonghaseyo!!!".Jerit Jungyeon.Seseorang membuka pintu kelihatan omma Momo/Mihan."Eh,kamu berdua...apa hajat datang ke mari?".Mrs.Hirai bertanya dengan nada spontan."Hihi...mestilah nak jumpa Momo dan Mihan".Kata ChanYeon."Diorang keluar...kata nya nak ke Sungai Han".Kata Mrs.Hirai."Ohh,takpelah kalau macam tu,nanti aunty bagi ni kat diorang".Kata Jungyeon dan menghulurkan plastik yg berisi 2 aiskrim."Hmm,susah...susah jer".Kata Mrs.Hirai dia tersenyum."Annyeong aunty".JungChan bersalaman dengan Mrs.Hirai dan berjalan tanpa arah tuju."Unnie,apa kata kita pergi Han River jugak".Cadang ChanYeon."Blh jugak,tak letih ke nak jalan?".Tanya Jungyeon."Heyy!we are siblings".Kata ChanYeon,Jungyeon tersenyum dan mereka meneruskan perjalanan ke Sungai Han.
*Momo & Mihan P.O.V*
"Unnie,segar nya udara kat sini".Kata Mihan."Mihan nak tahu sesuatu tak?".Kata Momo."Nak...apa dia???".Kata Mihan."Ini tempat kegemaran unnie tau,kat sini unnie bertemu dengan semua member TWICE,masa tu kamu baru lahir begitu juga dengan VIST member".Kata Momo,matanya sudah berkaca."Unnie,janganlah sedih,kita datang sini untuk bertenang,cuba lupakan semua perkara".Kata Mihan memujuk unnie'nya'.Momo tersenyum,
PANG!
"Unnie!?!".Mihan memeluk unnie'nya' yang berdarah akibat dipukul dengan kayu di kepala."YAA!!!KAU DAH KATA KALAU AKU BAWA UNNIE AKU KAT SINI KAU TAKKAN GANGGU AKU LAGI!!!".Jerit Momo kepada S...U...Z...Y."Kau percayakan aku ke?Pabo nya kau ni".Kata Suzy sambil menarik rambut Mihan,"Argh!".Mihan menjerit sakit,kebetulan Momo dan Mihan berada di tempat yang sunyi jadi tiada siapa yang dapat melihat perbuatan kejam Suzy."Korang!".Suzy memanggil MISS A yang lain."Masukkan budak ni dalam kereta,kita nak ke target seterusnya".Kata Suzy sambil tersenyum melihat Mihan."Aniya!!!".Mihan menjerit,"Kau diam!!!".Fei menampar Mihan,Mihan menangis kerana tamparan yg diberikan memang kuat,walaubagaimanapun Mihan cuba melawan,apakan daya MISS A lebih kuat."Kajja!!!Jungyeonnie tengah tunggu kita".Kata Suzy dan senyuman kejahatan...
*Jungyeon & ChanYeon P.O.V*
"Manalah diorang ni?".Kata ChanYeon kerana sudah penat berjalan."Sabarlah...kita dah nak sampai ni,unnie tahu mana diorang pergi".Kata Jungyeon,ChanYeon hanya menjeling.
PANG!
"YA!?!?!?".ChanYeon menjerit."Unnie???....".ChanYeon mendapatkan kakaknya."Ambil si Chan ni,biarkan jer si Jungyeon ni".Kata Suzy,Min menarik rambut ChanYeon*kau ingat tak sakit ke?!?!*."Argh..sakit".ChanYeon mengadu."Ambik kau!".Min melempar badan ChanYeon kedalam perut kereta.*Dalam kereta*."Mihan?".ChanYeon tertanya."Channie...".Mihan menangis."Hannie...".Balas ChanYeon,Suzy dan MISS A masuk kedalam kereta,"Kau tak yah nak emosional sangat,kitaorang akan seksa korang".Kata Suzy.
Dah...author tak sanggup sebenarnya untuk buat keganasan terhadap TWICE...Takpelah ni hanya ff..suka² jer...Hihihi...Apalah nasib Jungyeon dan Momo kena tinggal macam tu jer...Cerita ni maybe akan jadi ganas lagi..BTW my TWICE was a strong girl...terima kasih kepada yang telah baca dan vote ff ni...author akan update untuk part yang lain...Annyeong readers...jangan lupa dan korang jangan buang ff ni dalam korang punya perpustakaan...vote ok....nado saranghae..💖
👆
YOU ARE READING
TWICE SIBLINGS VS MISS A SIBLINGS
FanficMISS A kumpulan yang amat dikenali dengan kekayaan dan kecantikan mereka,MISS A juga mempunyai adik,kumpulan adik mereka ialah SPRITES,MISS A & SPRITES juga dikenali dengan gelaran"Queeka Siblings".TWICE pula dikenali dengan kecantikan dan kepandaia...