2 " Çaylak ressamlar "

452 44 3
                                    

" Gökalp "

Cırtlak sesli bir kız sesi duyduğumda oflayarak gözümü açtım. Bir uyutmamışlardı. İnsanlar beni uyutmamak için ittifak kurmuşlardı sanki. Yani söyleyin bileyimde ona göre davranayım.

Cebimden düşmek üzere olan telefonu aldım ve saate baktım.

09.14

Daha dersin başlamasına çok vardı. Bu yüzden gözlerimi kapadım ve uyumaya hazırlandım.

" Gökalp rahat dur biri görecek."

Yine o cırtlak ses. Allah'ım sayıylamı geliyordu bu insanlar bana. Kimdi şu Gökalp allah aşkına.

Gözlerimi açtım ve sesin geldiği yöne baktım. Allah aşkına bari okulda yapmayın. Eviniz yokmu sizin.

Telefonumu çıkardım ve fotolarını çektim. Ardından bıkkınca konuştum.

" Eğer 2 saniye içinde buradan gitmezseniz bu resmi sosyal medyada yayınlarım. "

Hey uykum var benim. Bu yolda herşey mubahtır.

Ve işte o an. Çocuğun yüzüne iyi bakın. Bu yüzü tanıyorum. Bu yüz benim yeni sıra arkadaşım değilmiydi? Ovv kaşları daha ne kadar çatılabilir bir insanın? Bununkiler gözlerini kapamak üzere. Pardon ! Gözleri kısılıymış.

" Senin gibi biri o resmi paylaşsa ne olurki . En fazla 2 kişi görür."

Dıtt !!! Yanlış cevap.

" Deneyip görmeye ne dersin. Cuma günü çıkacak olan okul gazetesinde süper bir görüntüye sahip olursunuz."

Size demiştim. Uyku herşeyden önemli.

Bir instagram hesabım vardı. Ve diğer bütün sosyal hesaplar. Bazen çizdiğim resimleri paylaşıyordum. Emin olun insanlar böyle şeylere bayılıyorlar. Hele hele komik ise tadından geçilmez.

Gökalp beni umursamadan yanındaki sarışın kıza döndü.

" Boşver onu . Köylü kızlarından farkı yok. Yaysa ne olur ki. "

Hadi be ! O kadarda fesat değildim ben. Bol yırtık bir pantolon - paçalarını katlamayı tabiki unutmadım- , beyaz yarım bir kısa kollu , boynuma bağladığım fulor ve siyah beyaz Vanslarım. Evet gayet iyiydim. O yanındaki kız gibi kısacık etek hayatta giymezdim. Eğer öyle güzel olunuyorsa tabi.

Kız , Gökalp'i kolundan çekiştirerek götürmüştü. Size demiştim demiyecem birdaha. Çünkü bundan sıkıldım . Neyse siz anladınız zaten. Gökalp denen yeni sıra arkadaşım tabiki sadece sıra arkadaşımdı. Ne bekliyordum ki. Unutmamak gerek bu çocuğu. Ego yığını arkadaşımız bad boy olma yolunda ilerliyordu.

Oflayarak çantamı sırtıma taktım ve ayağa kalktım. Zaten babamın tüm gece boyunca sarhoş halini çekmiştim. Artık başka bir eve taşınacaktım bune ya.

Kulaklığımı kulağıma taktım ve son ses bir şarkı açtım. 2 saatlik uykuyla duruyordum. Daha çoğu kişi gelmemişti okula. Koşarak yangın merdivenine yöneldim. Arka bahçeninde suyu çıkmıştı anlaşılan. Bir uyutmamıslardı. Neyse bugünlük böyle olsun.

Yangın merdivenlerinden en üst kata çıktım . Burası uyumak için idealdi. Tam oturmak için hazırlanmıştım ki telefonumdan gelen bildirim sesiyle bundan vazgeçtim. E-postaya mesaj gelmişti. Direk açtım ve okumaya başladım.

Yasemin Demirtaş

Sayın Güneş Arslan bize gönderdiğiniz yarışma formu elimize geçti. Çaylak Ressamlar yarışmasına kabul edildiniz. Ben senle ilgilenecek olan ressamım. Yarışmanın ayrıntılarına aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.

Asosyal RessamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin