°29°

101 9 1
                                    

O my zonne schijntjes! 1,97k!!!!!! Dankje mensen!!!!!!!!! <3<3<3

"Nog een paar dagen. Dan komen we je halen kleine slet." gromt de leeuw en rendt weg. "W-wat bedoelt h-hij" vraagt Prowler bang. Ik zucht. Hoe moet ik dit nu weet uitleggen?

POV Prowler (😏😉)

Ik kijk Sandro afwachtend aan.
Hij zucht. "Ga liggen. Ik ga een boel uitleggen." zucht hij. Ik doe wat hij zegt en ga liggen. Hij begint:
"Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen...
Je, dit, dit lichaam, die jij nu heb. Dit is niet jou lichaam. Maar van mijn vriendin. Layenna." ik kijk hem niet begrijpend aan. "Concentreer je op een blond leeuw meisje met groene ogen." ik doe wat hij zegt. Ik sluit mijn ogen. Als ik ze open zie ik een zwevend gedaante naast me. Ik concentreer me er meer op. Het krijgt de vorm van een meisje. Leeuwen oren en een staart. Ze krijgt een transparante kleur. Ze opent haar ogen die een groen achtige kleur krijgen. "Ben jij Layenna?" vraag ik. Ze knikt. "Zie je haar?" vraagt Sandro. Ik knik. "Zij helpt je verder." zegt hij zacht en gaat een paar meter verderop liggen.
"Wat is er aan de hand?" vraag ik verward. "Jij zit in mijn lichaam," begint ze. Ik zeg niks en onderbreek haar niet. "Jou geest heeft een ander lichaam gekozen. En dat is het mijne. Jouw lichaam is er onderdoor gegaan door de pijn. Maar jou geest is sterk gebleven. Het liet je denken alsof je sliep, terwijl het opzoek ging naar een nieuw bruikbaar lichaam. En omdat het mijne meerdere vormen aan kan nemen, koos het de mijne. Sandro en de dorpelingen proberen jou lichaam terug te krijgen. Als dat niet lukt, gaan we er alles aan doen om een nieuwe voor je te vinden. Het klopt helaas dat Conner onderweg is naar hier," ze legt haar handen op mijn poten. "Maar samen zijn wij sterk genoeg hem uit de weg te ruimen. Voorgoed. Ik geloof in je. In ons. Wij kunnen dit. JIJ kan dit. Geloof in jezelf. Ik ben bij je als je me nodig heb." zegt ze en verdwijnt.
Als ik opkijk zit Sandro als mens op de grond. "K-k-klopt dit?" vraag ik bang voor zijn antwoord. Hij knikt bedroeft. Ik laat zijn reactie tot me bezinken. Als het helemaal doorgekomen is breek ik. De tranen rollen over mijn wangen en ik laat me op de grond vallen. Sandro komt bezorgt op me af lopen. Hij komt naast me zitten en aait me troostend.
Ik kruip tegen hem aan. Ik voel Layenna. Ze komt als een schim voor me en knuffelt me. Ze is net een moeder op het moment. Een moeder die haar kind probeert te troosten.
"Rustig maar... Ik weet dat het veel is om te horen. Ik snap je helemaal." fluisterd ze gerustellend. Ik schud mijn kop. "Niet waar! Ik ben eigenlijk al dood!" roept hij huilend. "Ben je niet. Als je dat was, zat je nu niet in ijn lichaam. De zon goden hebben je een nieuw leven gegunt door je geest te laten zoeken naar een nieuwe vorm. Dat is een zeldzame kans. Dus moet je nagaan hoe sterk je eigenlijk ben. Als zelfs de goden je een 2e kans geven. Probeer het van de positieve kant te bekijken. Je kan een heel nieuw leven beginnen. Een vrolijkere. Een betere. En je ziet het mischien niet. Maar het hele dorp staat achter je. Wij zijn er voor je als een familie. We beschermen je koste wat het kost. We geven om je lieve Prowler. Als je het toelaat in je hart, kan je alles aan. Jij alleen, en wij met zijn alle. En het feit dat je in mijn lichaam zit , vind ik niet zo erg. Als je je dat afvroeg. Weetje, ik vind het zelfs een eer om zo een dapper en sterk persoon te kunnen helpen. Vergeet dat niet kleintje. Wij staan achter je." eindigt ze en verdwijnt weer. Ik ben ondertussen gestopt met huilen. Haar woorden inspireren me. 'Dankje Layenna.' zegt Sandro zacht. 'Gaat het weer een beetje?' vraagt hij. Ik knik zachtjes.
'Laten we maar weer naar huis gaan. Zal ik kijken of ik een bol wol kan regelen voor je? En wat kip?' vraagt hij met een glimlach. Ik knik snel. Hij lacht door mijn reactie. 'Spring op mijn rug.' zegt hij. Ik doe wat hij zegt en spring op zijn rug. Hij begint op leeuwen snelheid naar het dorp te rennen. Op naar huis.

Heeey people
Eindelijk weer een hoofdstukje!!!!!
Prowler weet nu alles. Het is lastig voor de kleine kitten.
Vinden jullie dat Layenna haar goed helpt? En wat vinden jullie van Sandro nu?
Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_

The lonely White LionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu