○1○

216 20 0
                                    

Net al een echte kat. Ik vond het wel fijn. En zo vielen we samen in slaap.

POV Layenna

Ik word wakker in een vreemde kamer. Als ik me omdraai kijk ik recht in de grijze ogen van Mex. "Owja, ik lig in dat huisje van Mex." Denk ik bij mijzelf. 'Goejemorgen kitten.' Zegt hij met een sexy ochtend stem. 'Ik ben geen kitten meer.' Zeg ik zogenaamt beledigt. 'Niet boos zijn.' Zegt hij zogenaamt zielig. Ik kijk hem in zijn ogen aan en verdrink er bijna in. Hij komt steeds wat dichterbij, en vlak voor mijn lippen stopt hij even. 'Kitten van me.' Zegt met een verleidelijke stem en zoent me.
Als hij weer weg trekt, komt er een klein jammerent geluidje uit mijn mond. Hij lacht en geeft me nog een snelle kus. Hij staat op en loopt de kamer uit richting de keuken.
Ik blijf nog even liggen, genietend van de warmte. "Eind van de middag gaan we naar het vliegveld! Eindelijk ga ik mijn vader zien!" Denk ik blij en stap uit het bed. Ik pak snel wat kleding en ren de badkamer in. Ik sluit de deur en doe hem op slot.
Opeens hoor ik een boze en bezorgde grom. 'Layenna, doe NU die deur open!' Hoor ik Mex opeens boos grommen aan de andere kant van de deur. 'Rustig aan puppy. Ik kleed me alleen maar even om en borstel mijn vacht (haar).' Zegt ik lachent terug. Als antwoordt hoor ik een zeurende grom, maar toch gaat hij weer weg. Ik hoor gewoon dat hij op het bed zit te wachten. Ik kleed me snel op en open zachtjes het badkamer raam. Ik kruip erdoor en sluit hem weer.
Ik klim via een open raam aan de voorkant van het huis weer naar binnen. 'Layenna? Layenna? Layenna! Doe doe stomme deur open! Layenna!' Hoor ik hem boos en bezorgt roepen tegen de lege badkamer. Ik hoor hoe hij de deur openbreekt. "Oeps, beetje te bezorgt mischien?" Vraag ik lachent in mijn hoofd aan mezelf. 'Layenna? Layenna! Waar ben je?!' Hoor ik Mex nu duidelijk bezorgt roepen. Ik ga stilletjes achter hem staan en zeg zogenaamt onschuldig: 'Ik ben hier.'
Hij draait zich met schrik om. Als ik zijn geschrokken gezicht ziet, schiet ik in de lach. Uiteindelijk lacht hij toch mee en geef me een knuffel. 'Laat me nooit meer zo schrikken.' Zegt hij met een lach. Ik lach terug en haal mijn schouders op. 'Ik kan je niks beloven.' Zegt ik plagerig.
Hij lacht en trekt me weer in een knuffel. 'Heb ik al is gezegt dat je mooi ben? Kitten?' Ik lach en rol met mijn ogen. '43 keer. Om precies te zijn.' Zeg ik lachent terug. 'Tel je het?' Vraagt hij verbaast. Ik knik. 'Waarom?' Vraag hij nog snel. 'Omdat ik niet kan vergeten dat je dat tegen me zegt.' Zeg ik blozent terug. 'Gelukkig, dan weet je ook dat ik altijd van je zou blijven houden.' Zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik bloos en lach. Ik sla mijn armen om zijn nek en kijk hem diep in zijn ogen aan.
Ik ga steeds dichterbij, maar stop als onze neuzen elkaar raken.
'En nu spullen pakken puppy.' Zeg ik en laat hem los en ren naar mijn koffer die ik al klaar heb gelegt op het bed. Ik ren hyper naar de kleding kast, en hoor Mex achter me lachen.
Als ik bijna klaar ben met mijn koffer inpakken, zie ik dat Mex begint.
'Begin je nu pas? Ik ben al bijna klaar.' Zeg ik lachent/verbaast. Hij knikt en glimlacht naar me. "Hij is zooooo leuk als hij lacht!" Denk ik bij mijzelf. 'Zal ik vaker lachen dan?' Vraagt Mex opeens lachent.
'MEX!' Zeg ik 'boos'. 'Jaaa? Kitten?' Vraagt hij op een onschuldig toontje met puppy ogen.
'1. Ik ben geen kitten.
2. Privé gedachten hiero! Daar kan je niet zomaar in zitten vroeten als een varken in de modder hoor!' Zeg ik 'boos'. 'Het spijt me kitten.' Zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
'En nu spullen pakken puppy!' Roep ik naar hem. Hij steekt zogenaamt beschuldigt zijn handen in de lucht en gaat spullen pakken.

*2 uur later*

'Ben je nou al klaar?' Hoor ik Mex zeggen door de badkamer deur.
'Je bent nu al bijna een half uur met je haar bezig.' Zegt hij duidelijk een beetje geïriteerd dat het zo lang duurt.
Ik ben inderdaad al een tijdje bezig. Maar omdat ik water haat en ik geen anti-klit spul meer heb. Moet de klitten er wel met een beetje water op de borstel uithalen. Maar het resultaat mag er zijn vind ik. Als mijn vacht(haar) weer een beetje droog is, is het vol vollume en golft het mooi. Ik doe mijn haar over mijn linker schouder en doe een klein laagje mascara op zodat mijn groene ogen extra opvallen.

*5 minuten later*

Ik loop de badkamer uit. Ik zie Mex nergens. Ik haal mijn schouders op.
"Ik zie hem vast zo wel." Denk ik en pak mijn koffer. Ik loop de kamer uit richting de keuken. "Hier is hij ook niet, apart." Ik pak nog even snel een appel en loop naar de veranda. Ik zet mijn koffer naast de deur en kijk rond. "Waar zit hij toch? Wacht... VOGEL!" Denk ik en ren op de vogel af

Na ongeveer 4 mislukte pogingen om de vogel te vangen, hoor ik geritsel in de bosjes achter me. Ik draai me snel om, en hou de bosjes in de gaten.
Ik hoor achter me een laag gegrom,
Ik draai me weer snel om. Ik voel gewoon dat het gevaarlijk is.
Ik spits mijn oren en mijn staart wordt dik. Mijn nagels scherper en mijn ogen knijp ik tot spleetjes.
Er komt gromment een witte wolf uit de bosjes gelopen, gevolgt door een bruine. Ik maak me laag en begin laag te mauwen. Als ze dichterbij blijven komen, begin ik ook te blaasen.
Mijn zicht wordt beter en mijn gehoor en reuk ook. Ik voel me veranderen.
Ik sluit mijn ogen. Als ik ze weer open sta ik op 4 Witte poten. Ik ben een White Lioness! (Witte Leeuwin). Mijn 1e verandering! En het deed nieteens pijn!
De wolven voor me kijken me even geschrokken aan, maar komen toch weer gromment dichterbij. Ik begin ook te grommen. Ik ben zeker anderhalf keer zo groot als die wolven.
Ik doe dreigent een stap dichterbij.
De wolven blijven gromment staan.
De witte wolf haalt uit, maar ik sla hem hard met mijn klauw weg.
De andere wolf bijt hard in mijn zij.
Ik laat een pijnlijke en woedende brul horen.
Er komt een paarse waas voor mijn ogen.
Ik open mijn ogen en ik voel me... Anders...
Ik kijk naar de wolven, ze kijken me bang aan. Ik zie de verwarring in hun ogen.
Ik kijk verward naar mijn poten.
Ze zijn anders!

Like. Commend. Follow.
Bye people ♡☆♡☆♡
_XRobijntjeX_

The lonely White LionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu