Ik verander terug in mijn leeuw. Maar dan komt alle pijn. En alles wordt zwart...
POV Sandro
De zwarte waas voor mijn ogen trekt weg. Ik verander terug in mijn leeuw.
Ik zak vermoeid door mijn poten. Ik kijk rond en zie een groepje mensen staan kijken naar iets in het midden. Ik strompel erheen. Als ik me tussen de mensen door gewurmt heb, zie ikcwaar ze naar kijken...
Layenna ligt bewusteloos op de grond. Jazlin rendt op haar af. Ik wil ook naar haar toe gaan, maar Jazlin houd me tegen. 'Blijf uit haar buurt.' Gromt ze kwaad. Ik grom terug en wil nog een stap naar voren doen, maar ze houd me weer tegen. 'Doe het nou niet. Kijk dan wat je gedaan heb! Het was een een foute actie om Mex aan te vallen, maar om haar zo te verwonden?! Doe normaal!' Gromt ze nog kwader naar me. De mensen kijken me ook kwaad aan. Ik laat mijn kop hangen en loop weg.POV Mex
Ik lig in mijn ziekenbed. Het zonnetje schijnt mijn kamee binnen. De deuren van mijn kamer staan open voor ventilatie. Ik geniet van de rust.
Dan hoor ik een heleboel mensen aankomen, en ik ruik de geur van appel-kaneel. Layenna. Mijn wolf begint onrustig te worden. Op een slechte manier. Ik word nu ook bezorgt. "Wat is er aan de hand?" Denk ik bij mezelf. Al snel krijg ik mijn antwoord. Ik zie veel doctoren langskomen met een brancard. Naast de brancard loopt de vriendin van Layenna. Maar op de brancard, ligt Layenna zelf... Haar ogen zijn gesloten en haar achterpoot ligt open. Ik klim, ondanks de pijn, het bed uit en strompel de gang op. 'Layenna!' Roep ik. De vriendin draait zich om en loopt naar me toe. 'Het is beter dat ze nu rust krijgt. De doctoren moeten haar been hechten. En jij moet je bed in! Want anders is er een kans dat je deze nacht niet overleeft!' Roept ze ineens bezorgt. Ik zucht en knik. 'Wil je dan nog 1 ding voor me doen?' Vraag ik aan haar. Ze knikt. 'Wil je vragen of Layenna op mijn kamer geplaatst kan worden? Zo kan ik haar in de gaten houden.' Ze knikt. Ik draai me om en strompel mijn kamer weer in. 'Mijn naam is Jazlin trouwens!' Roept ze me nog snel achterna.
Ik ga weer in mijn bed liggen en sluit mijn ogen. Al snel val ik bijna inslaap. Bijna. Opeens komt Jazlin binnen rennen. 'Layenna is weg!'Like? Commend? Follow?
Bye people ♡☆♡☆♡
_XRobijntjeX_
JE LEEST
The lonely White Lion
FantasyWat als je een leeuwen meisje bent en erachter komt dat je Mate niet van jou soort is? En dat je van je vader moet trouwen met een andere man om je soort te beschermen? Wat zal jij kiezen? Liefde of soort? Dit is de keuze waar Layenna mee te maken h...