Tavi 26
კიჭების ამოსვლაზე ყველაზე მეტად ინერვიულეს, მათესთან იყვნენ როცა ელენემ ამოსული კბილი შენიშნა, ოდნავ რომ ემჩნეოდა..-დემეტრე....ვაიმე...მათე ნახე...
-რა მოხდა, მათეს სახე წაეშალა....
-კბილი..მგონი ამოდის...დედიკო.....დე....
-რას ამბობ...მაღალ ხმაზე თქვა მათემ და გეცინა..
ეს უნდა აღვნიშოთ სწრაფად, ჩქარა ყანდწიი...
-ნუ დაგვცინი რა....ელენესაც გაეცინა...
-ვაიმე ამოუვიდოდა სად წავიდოდა ერთი.....სასწაულები ხართ შენ და ჩემი ძმა.....ნიკას ცოტა აგვიანდებოდა და მერე მოვიდა.....ელენე სიხარულით დაეტაკა....კისერზე ხელები მოხვია და ჩაეხუტა...
-კბილი ამოდის......ნიკას გაბრწყინებულ სახეზე მათე ძრს ღოღავდა სიცილისგან..
-რა?? მაშნვე დემეტრე აიყვანა და კალთაში ჩაიჯინა......
-ნიკა იმედია მსახიობობ და ეგ სახე რეალურად არ.....
-მათე კოვზი მომაწოდე რა...სუფთა ოღონდ..უნდა ვნახო კიჭი თუ მართლა ამოდის....
-დამსაჯეთ ვინმემ რა ცუდი მამა ვარ.. (უკვე ამ დროისთვის მათეც ცოლ-შვილი ყავდა და მაიამაც ამოისუნთქა). ელენე და ნიკა ისეთი გახარებულები იყვნენ მათეს გულწრფელად ეგონა რაღა უნდა მომხდარიყო ისეთი რაც გაახარებდათ.....
დემეტრეს სულ ნიკასნაირად ეცვა.....ჯინსიც კი არ უნდა ყოფილიყო ოდნავ განსხვავებული ფერის.....ნიკას ნაკრების და გუნდის ფორმა რომ მზადდებოდა, მზადდებოდა დემეტრესთვისაც....თამაზი დასცინოდა ორიგინალს უმზადებს ეგღა აკლია ბავშვს პატენტი ჩააცვასო.....იცინოდა მაგრამ მართლა ასე იყო....მაგრამ ამის მიზეზი ის იყო რომ ნიკა ზედმეტად ბევრს ფიქრობდა შვილზე....არ უნდოდა წვრილმანებშიც კი მიეფუჩეჩებინა მისი ინტერესები.....თამაშებზეც დაყავდათ...უკვე ხალხის აღარ ეშინოდა ისე იყო მიჩვეული გადაჭედილ სტადიონს....მამასთან ერთად სტადიონსაც უვლიდა ხოლმე კრუგს და გამარჯვებებზე უფროს მენაბდესთან ერთად უხდიდა კისერზე შემომჯდარი მადლობებს მაყურებელს.....ნაკრების ევროპაზე გასვლის აღინიშვნა განსაკუთრებული იყო......იმდენ ხალხშ ტირილი დაიწყო მამა რომ ვერ დაინახა...მათე და ცოტნე რას არ უკეთებდნენ...მაგრამ ამ დროს სტადიონზე მამის გარეშე უამრავ ხალხშც კი მარტო იყო და ტიროდა.....