15 dalis

1.1K 60 2
                                    

M- Megan, B- Bosas.

B: PAGALIAU sulaukiau tavo skambučio, MGG
M:Sveiki, Bose. Turiu naujienų.
B:Įdėmiai klausau.
M: Pirma klausimas. Kas per nesąmonės pas mane?
B: Nesupratau.
M: Visada man siūsdavote stipriausius vaikinus. Dabar radau bobas.
B: Na turbūt geriausi jau pas tave.
M: Nemanau. Turiu jums dovanų merginą. Žinau kad mėgstate raudonplaukes. Ir įpatingai nuožmias.
B: Dėkoju tau, Grade.
M: kaip ją atsiimsite?
B: Tegul tavo vyrai nuveža ją į Meksiką. Ten ją perims mano vyrai.
M: Supratau Bose.
B: Viso geriausio, M.
M: Viso geriausio, Bose.

- Ar jau nusprendei, ką palieki?- pasakė Kalebas rūsyje.
-Manau ir taip aišku. Nevėkšlas nužudys krikštyjami. Tai bus jų paskutinė užduotis.
-Kada?
-Ryt vidurnaktį.
-Kodėl viskas vyksta naktį?!
-Nes taip gražiau.
-Gerai...bet ar tu tikra kad tai reikia padaryti greitai?
-O tu rizikuotum dėl gaujos?
-Turbūt.
-Tai atsakymo net nereikia.

8;37

-Tylos!-riktelėjau valgykloje.-Po dvidešimt minučių keliausite į rūsį. Ten bus atrinkti vaikinai krikštynoms.
-O kas nutiks neišrinktiesiems?-paklausė vienas naujokų.
-Juos išžudysime.-ramiai atsakiau ir per valgyklą nuaidėjo šnabždesių bangos.
-Tylos!-surėkiau.-Šiąnakt išrinktųjų lauks paskutinė užduotis, kurios dėka įsitikinsime, ar galime jumis pasikliauti.
Iškeliavau į rūsį. Jame manęs jau laukė seniai.
-Kaip jūs?-paklausiau Luko.
-Gerai. O kaip tu?
-Puikiai. Boso mergina išvežta?
-Ką tik išvežė. Manau Bosas negali sulaukti jos.
-Juk ji arši.-nuaidėjo Kalebo balsas.
-Ruoškitės.-sakau.-už keliolikos minučių atkeliaus naujokai ir juos atrinksim.

Minutė po minutės ir čia jau visi susirinkę. Keistoka, kad taip greitai priimu sprendimus, bet esame pavojuje. Turime rizikuoti.
-Taigi naujokai,-prabilau.-Skūromis vadinu jus paskutinį kartą, nes stipriausi bus krikštijami. Skūras, kurios per visą šį laiką netobulėjo ar kitaip nusižengė gaujos nelabui, bus išžudytos šiąnakt, vidurnaktį. Linksmiausia dalis yra ta, kad krikštyjami turės nugalabinti nepažengusiuosius.
-Mano rankose krikštyjamų vaikinų vardai. Pasakytieji ženkite į priekį.-pareiškė Gasas.

Nebesiklausiau jų. Tiesiog išėjau parūkyti. Juk ir taip žinau kas lieka.

Dezzas
Noah
Logan
Jazz

Net nelabai žinau kas tas Dezzas bet mane įkalbėjo pasiliktį jį Kalebas. Esą jis labai taiklus. Lyg to užtektų. Na visvien atsarginis nepakenktų. Turbūt nustebote kad tik keturi. Taip. Nėra iš ko rinktis. O mažylių palikti neapsimoka. Ankščiau neskirstydavome ir nežudydavome silpnesniųjų, bet kam mum tetulės su kiaušais?

Mano apmąstymus pertraukė skambutis į telefoną.

M-Megan, B-Bosas.
M:MGG Viskonsino gauja.
B: Labas,M.
M: Sveiki ,Bose.
B:Skambinu padėkoti tau už šią panelę.
M:Taip ir maniau kad ji jums patiks.
B:Tiesa, aš ją myliu. Tačiau skambinu ne vien dėl to.
M:Įdėmiai
B: Matai, pas mus atkeliavo nusiskundimas, kad skriaudi merginas.
M: Darome tai visada. Nesuprantu, kodėl tik dabar apie tai kalbame.
B: Aš manau, kad geriau ne telefonu.

Mano telefonas supypsėjo, kas reiškia jos Bosas padėjo ragelį. Apsisukau eiti, bet kažkas prirėmė mane prie sienos ir uždengė burną balta skarele. Stengiausi nekvėpuoti, bet pritrūkus oro įkvėpiau ir tada tamsa...

Viltis

30 boys And 15 Girls(BAIGTA)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant