Selhala jsem

13 1 0
                                    

S Lunou po boku jsem byla připravena zaútočit .V ruce jsem pořád svírala nůž."Wille jen tak to neskončí zřejmě budu potřebovat vědět víc"."Ale to by jsi musela jít se mnou".Ukázala jsem na něj nožem.Jasně tady je zakopaný ten pes.Ukázala jsem mu svoje zlostné oči . Chudák viděl , že všechno pokazil."To si vyřídíme později ".Jen se zasmál a mrkl na jednoho z mužů.Takže jsou s ním ."Všechno jsi pokazil.A jestli je budu muset zabít bude to jenom tvoje vina.A jako další přijdeš na řadu i ty". Vojáci se postavili do bojové pozice.Všem jsem četla na očích to nebude problém ji porazit.Ale bude a velký.Jen musím dávat pozor na nábytek.Zvládla jsem toho prvního vás zvládnu taky.Kolem Luny jsem udělala štít,aby se jí nic nestalo.A ja jsem se nechránila přišlo mi to zbytečné.Tak jo.Dala jsem ruky dál od těla.A nechala je vzplanou.I s nožem který se krapet změnil.Trochu vypadal jako by se ocel roztekla a změnila na tmavší šedou.Cele ruky mi hotelu různě velkými plamínky.V barvě oranžové jen ten nůž hořel modře až trochu do bíla.Vojáky to trochu vyvedlo z míry ,ale rychle to zamaskovali.Vytáhli meče a souboj začal.Jeden se mě snažil nabodnout na meč.Skočila jsem do vzduchu a posunula jsem se za mít.A jediným bodnutím nože do krku .A ležel na zemi.Teď jsi proti mě dva.No super.Po jednom jsem hodila ohnivou koulí ,která ho jenom uspala.A s druhým jsem bojovala připojili se k němu další dva.Musela jsem pořád se vyhýbat a odrážet útoky mečů .Tohle nevydržím do nekonečna.Jednoho z nich jsem složila k zemi ohnivou koulí.Dalšímu jsem se vyhnula a zasáhla jsem ho nožem do krku.Jeden někam zmizel a jeden se pral s Lunou.Sice ho měla v šachu.O zbrojila ho a už i hodně krvácel .Ale na smrt to nebylo.A nechtěla jsem ho víc trápit.A jedním přesným máchnutí do břicha jsem ho zasáhla a bylo po něm.Will byl na nohou a Luna stala u mě připravena zaútočit i na něj.A toho posledního jsem nikde neviděla.Vím že tady někde je ,ale jak zařídit ,aby byl vidět ?"Promiň ".Myslel to upřímně . "Cože? Luna už ležela u mě a spala.Já jen cítila menší bolest v zádech .A pak velkou bolest jak jsem sebou slehla na zem.Byla jsem mrtvá ?A nebo se mi to jenom zdá?Pane bože za co jsem si tohle všechno zasloužila.Někdy tě Diano z celého srdce nenávidím.Za to co jsi ze mě udělala.A co já mám střežit.A ještě jsem selhala.

Pár chvil se neskrývatKde žijí příběhy. Začni objevovat