Konečně jsem dojela domů.Po celém dni ve škole jsem byla úplně utahaná.Jakmile jsem se převlékla.A trochu si odpočinula.Vzala jsem skříňku do ruky.Prohlížela ji ze všech stran.Našla jsem jen pentagram nahoře.Když jsem s ní trochu zatřepala.Slyšela jsem ,že v ní něco je.Otočila jsem ji zámkem k sobě.A zkoušela ji otevřít.Trochu jsem zatlačila na páčku.Ani se nepohnula.Trochu jsem se zarazila.Zkusila jsem to ještě jednou a více jsem zatlačila na páčku.Nic.Ani cvaknutí se neozvalo.Zkoušela jsem to pak nejmíň 10x,ale pořád nic. To už jsem se rozčílila.Zřejmě v tom bude nějaké kouzlo,protože žádný zámek tady není.Položila jsem skříňku na noční stolek.Doma zatím nikdo nebyl.Vzala jsem si do ruky mobil.A šla si sednout na střechu našeho domu.Mé oblíbené místo.Vždycky se z ní dívám na hvězdy.Nebo pozoruji mraky jak se mění na různé stvoření,věci a lidi.Něco málo na tom je, když je úplněk.Nějaké kouzlo to v sobě má.Ale nemusí být úplněk jenom zlý.Já v něm vidím dobro a hlavně život.Protože všechno nekvete nebo neroste jenom přes den. Nějakou dobu jsem seděla na střeše domu.Ohřívala jsem se na příjemném sluníčku a hledala jak bych otevřela tu skříňku.Mobil v ruce byl celkem příjemný pomocník.Našla jsem si nějakou stránku o čarodějných skříňkách.Ale našla jsem tam jen samé hlouposti.Určitě budu potřebovat proklít skříňku, ba právě naopak potřebuji ji odčarovat a otevřít.Trochu jsem si povzdechla.Vzala jsem mobil pevněji do rukou.S tím že to za každou cenu něco na to odčarování najdu.Projela jsem několik stránek.Nic.To není možné!Nakonec jsem našla nějakou stránku s čarodějkami.Byli tam komentáře a různě se lidé ptali.Napsala jsem krátký komentář.Ve kterém jsem prosila o radu co s tím .Věděla jsem, že jen tak hned nikdo neodepíše.Slezla jsem ze střechy ,na půdu.A spěchala dolů.Musela jsem ještě umýt nádobí a začít se učit tu prokletou fyziku .V 8 večer se vrátili rodiče.Mamka trochu pojedla špagety se sýrovou omáčkou.Kterou jsem uvařila.A pak šla hned spát.Otec taky pojedl a ještě něco dělal na notebooku.S mamkou jsem se chvíli povídala u postele než už neudržela víčka nahoře.A usnula.Pak jsem musela umýt zase nádobí.Po rodičích.Otec byl plně zaměstnaný psaním.Sedla jsem si naproti něj a dívala se do zdi.Dívala jsem se na pavučiny a pavouky co si mysleli, že jsou tak malý ,že je nikdo nevidí .Na stůl jsem si položila ovocnou limonádu s ledem.Za chvilku jsem uchopila sklenici a napila se.V ústech to trochu zastudilo.Otec si mě vůbec nevšímal.Stejně už bylo hodně pozdě.Popřála jsem mu dobrou noc a odešla do pokoje. Od malovala jsem si řasenku.A pak zašla do koupelny si umýt obličej a vyčistit zuby.Jakmile jsem se vrátila do pokoje.Schovala jsem skříňku do zásuvky v nočním stolku.Pro jistotu.Pomyslela jsem si.Sedla jsem si na postel.A vzala do ruky mobil kdyby mi někdo odpověděl.Podívala jsem se na svůj komentář.Ano.Potichu jsem se zaradovala.Někdo odpověděl.No snad by to mohlo zabrat.Hm..O úplňku? ..řekla jsem trochu nahlas.No úplněk bude v pátek.To je za chvíli.Podle komentáře.Stačí skříňku vynést na úplněk.A použít trochu magie.A pokud mi má ta skříňka patřit sama se otevře.Odložila jsem mobil na stolek.Ještě jsem si musela zkontrolovat jestli jsem si zapnula budík.To by mi tak chybělo ještě přijít pozdě do školy.Lehla jsem si .A nechala hlavu volně putovat v myšlenkách.Dlouhou dobu jsem nemohla usnout...
ČTEŠ
Pár chvil se neskrývat
FantasyJsem Karina a jsem úplně obyčejný člověk.Nebo se to snažím předstírat.Ale pravda je taková ,že nejsem.Jsem něco jak čarodějka.Čtu všelijaké knihy ,aby jsem se dokázala ovládat.Jednou jsem se málem zničila dům a zabila chlapce.Musím se naučit ovládat...