Úplněk

28 2 0
                                    

Konečně, má dneska být úplněk.Úplněk vyšel na pátek.Říká se že když je v pátek úplněk, dějí se  divné věci.Po dnešku se tomu ,třeba nebudu vůbec divit.Když jsem se připravovala na velkou noc.Došla mi v průběhu SMS od našich.Že dneska zůstanou v práci a přijedou zítra odpoledne.Napsala jsem jim.Že je mám ráda a popřála jim dobrou noc.Prozatím mi všechno vycházelo.Na obloze se začínaly ukazovat první hvězdy.Kouzlo budu muset provést o půlnoci.Tedy přesněji řečeno na rozhraní noci a dne.V tu hodinu má úplněk největší moc.Naštěstí by měla stačit podle mých zkušeností jen trocha vody,pevná vůle a soustředění.Nikdy nedělejte žádné rituály ,kterých byste se báli .A nebo kdyby se nepovedly nemuselo by to dobře dopadnout.Do půl dvanácté jsem se dívala na různé holčičí filmy na youtube.Někdy jsem se nemohla přestat smát a jindy jsem se vztekala jak malá holka.Někdy si říkám, že bych raději tou malou holčičkou s  roztomilými culíky byla.Možná by se mi neděli tyhle věci.Ale někdy jsem za ně velmi vděčná.Každý život ,má něco do sebe.Jen já nenašla to podstatné co chybí mému životu.Po skončení filmu ,který skončil a trochu později než jsem čekala, měla jsem čtvrt hodiny do půlnoci.Rychle jsem nabrala vodu do pet láhve.Vzala skříňku a vylezla na střechu.Jen doufám ,že každý normální člověk je doma.Navíc stejně by hodně lidí nepochopilo ,co to dělám.A moji magii stejně nevidí každý.Skříňku jsem položila tam kde se odrážel měsíční svit.Trochu jsem se rozcvičila .Lehkým pohybem ruky jsem nekreslila pár různých předmětů.A pak je nechala zase zmizet.Tohle jsem měla na magii ráda.Cokoliv jsem si představila dokázala jsem znázornit a chvíli udržet,ale po nějaké chvíli to zmizelo.No zpátky k práci pomyslela jsem si.Nechala jsem pomocí magie znázornit hodiny.Vypadaly jak skutečné jen byli  z ohně a doopravdy tikaly a šly.Možná by jste se báli , že se popálíte ,ale u tohoto to nejde.Za pět minut půlnoc.Přisunula jsem blíže hodiny k skříňce.A vzala do ruky láhev s vodou.Nalila jsem si vodu do ruky a lehce jsem ji rozprášila na skříňku.Pak jsem nalila vodu do své ruky.Nedokázala jsem druhou rukou zavřít láhev.A tak jsem ji nechala být. Pak jsem se začala  soustředit.Nechala jsem hlavou plout co chci ,aby ta skříňka udělala.Moje imaginární hodiny odbily půlnoc.Začala jsem se tedy ještě více soustředit a mumlat zaříkávadlo."Co jsem objevila,co mě má patřit.Co se přede mnou skrývá nechť se otevře.Nechť se otevře co je přede mnou skryto.Ukaž mi skříňko ,co hlídáš a ukaž mi své tajemství".Říkala jsem to chvíli dokola.A cítila jsem vlastní magii.Která byla úplně fialová.Šířila se na skříňku.Pohltila ji.A snažila se ji donutit,aby vydala, co chrání.Začalo se to vymykat mé kontrole.Začali se šířit menší ohňostroje.Ve stříbrné barvě.Když jsem mumlala zaříkávadlo měla jsem oči zavřené.Ale pak jak jsem cítila tu fialovou energii .Jsem je otevřela a sledovala co se děje.Nevím co dělat.Úplně se mi to vymklo kontrole.Co se stane.Jediné co jsem slyšela bylo cvaknutí páčky u skříňky.Pak jsem nejspíš omdlela.Probudila jsem se až na obloze jasně svítilo slunce.Vzala jsem skříňku do ruky a opatrně ji otevřela.A našla v ní....

Pár chvil se neskrývatKde žijí příběhy. Začni objevovat