ARKADAŞ-TANITIM.

14.2K 429 138
                                    

Selamunaleykum arkadaşlar☺ Şuan burada ilk hikayemi yayımlamaktayım. Hikayemi sevin olur mu 😄 Mümkün olduğunca islami çerçeveler içerisinde yazmaya çalışacağım. Eksiğim olursa lütfen bana söyleyin ☺

Ah sonunda liseyi bitirmiş üniversiteye başlamıştım. Hiç bitmeyecek sandığım sınavları bitmeyen liseden kurtulmuştum. Bizim şehrimizde olan bir üniversiteyi kazandım. Zaten başka şehirde olsa kazansam bile gitmem imkansız birşey.. Ne çok çalışkan ne de çok tembel bir öğrenciyim. Tam anlamıyla normal insan kelimesinin vücut bulmuş haliyim. Hayatım çok normal. Çok stabil. Tabii ki de kötü şeyler yaşamak istemem. Hafiften bir macera olsa fena olmazdı.

Küçük bir sorun var bazen küçücük şeylere bile çok sinirlenebiliyorum ki bu durum beni üzüyor. Sinirlendiğimi genelde açığa vurmadığım için sıkıntı olmuyor... Arkadaşlarım dışarı vurmadığım zamanlarda komik bir surat ifadesi aldığımı söylüyor.

Üniversite hayallerime gelirsek... büyük kampüslü bir üniversite istiyordum. Büyük bir şehirde yaşadığım için birçok seçeneğim vardı. Ve en çok istediğim üniversite tuttu. Babamlar yüzünden onu ikinci sıraya yazmıştık.

Ben çizim yapmayı da çok seviyorum.. Bu yüzden bana mimarlık gibi bir bölümün uygun olabileceğini düşünüyorum.

Ah birde bir sorun daha var! Kararsızlığım... benim kadar kararsız kalan bir insan görmediniz dostlar.. Mimarlık bölümünü seçerken bile acaba Görsel iletişim bölümünü mü seçsem diye düşünüyordum. Annemle de konuşup tam karar veremesemde Mimarlığı seçmiştim.

Üniversiteye başlayacağım ve neler yaşayacağımı kimlerle arkadaş olacağımı merak ediyorum. Acaba kitaplarda yazıldığı gibi orada bana gerici, yobaz, diyip küçümserce bakacaklar mı? Umarım böyle birşey olmaz. Her ne kadar kendimi savunabilsemde böyle şeyler duymak, insanlarla aramı bozmak hiç hoşuma gitmeyen şeyler...

Beğendiniz mi? Sizin desteğinize ihtiyacım var ☺ Tanıtımda çokta konudan bahsetmedim. Hafiften bir başrolden bahsettim. Umarım beğenirsiniz☺ kitap hakkındaki düşüncelerinizi çok merak ediyorum.

Yeni bölümü en kısa zamanda atacağım inşallah.. oy ve yorum yapmayı unutmayın 😄

Arkadaş (islami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin