(Multimedya:Tuna)
Sağ taraftan gelen kişiyle duraksadım. Bir bu eksikti zaten. Yanıma doğru gelerek gözlüğünü çıkardı ve sırtımı sıvazladı.
"Beni özlemedin mi sen ya?"
Kim olabilirdi ki sizce. Ailemden nefret etmemi sağlayan kuzenimdi bu gelen.
"Çok özledim ya seni Tunacım(!)"
Tuna pis pis işlere bulaşıyordu. Onu çok uyardım. Dinlemedi beni. Sonrada resti çektim. Eğer böyle işler yapacaksan ben yokum. Dedim. Tamam belki bende bazen birşeyler yapıyor olabilirim ama onun kadar da değil...
"Ceylin'i aradım sizin buraya geleceğinizi öğrendim. Sürpriz yapayım dedim."
"Çok iyi yapmışsın. Benim işim var ben önden giriyorum"
Dedim ve yanlarından ayrılacakken konuşmaya başladı "Kardeşim! Özledim senle bowling oynamayı. Akşam hep beraber oynarız."
"Ben akşama kalmaktan vazgeçtim abi siz oynayın. Hadi bana müsaade!"
Dedim ve içeri girdim. Erkek mağazalarından birine girdim ve yavaşça gezinmeye başladım. Ayakkabılara gelince durdum ve daha detaylı inceledim. Ayakkabıları seviyordum. Bir insanın kıyafetlerinin değerini de gösteriyordu. Görevlinin gelmesiyle kesildi bütün derin düşüncelerim.
"Yardımcı olayım mı efendim?"
"Sağolasın."
Dedim ve mağazadan çıktım. Terasa çıktım ve bir kahve alıp oturdum. Birşey almayacaktım ve gezmeye gerek yoktu. Telefonuma belge olarak yüklediğim derleme şiirler kitabını açtım. Hem vaktim de vardı güzelce okuyabilirdim.
Keremin aramasıyla okumama ara verdim ve aramayı cevapladım:
-Alo?
-Nerdesin abi?
-Tuna varsa yanında bilme daha iyi.
-Yok yok tekim.
-İyi terasa gel o zaman.
Dedim ve kapadım telefonu. O gelene kadar biraz daha okudum.
Hemen damladı zaten bu ne hızsa...
"Tuna nerede?"
"Bilmiyorum yok oldu birden."
"İyi. Olmasından iyidir."
Kafasını salladı ve:
"Bende bir kahve alıp geliyorum."■■■■■■■
Erna'nın ağzından:
Ceylin ne alışveriş delisi bir kızmış böyle. Daha buluşur buluşmaz girdiğimiz ilk mağazada en az 10 kıyafet denedi.
"Erna bu nasıl?"
Giridğimiz 4. Mağazadaki 5. Kıyafeti denemiş bana gösteriyodu.
Arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm:
"Her zamanki gibi çuval giysen yakışır sana Ceylin. Sormana bile gerek yok."
Kimdi bilmiyorum ama itici bir şekilde kahkaha atıyordu.
"Tuna! Gelmeyeceksin sanmıştım"
Dedi ve adının Tuna olduğunu öğrendiğim kişiye sarıldı.
Sarılmayı bitirdikten sonra eliyle beni gösterdi ve:
"Bu arkadaş kim?"
"Okuldan arkadaşım Erna."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş (islami)
Spiritualبِسْــــــــــــــــــــــمِ ﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم "Bana bir şans verir misin?" :"Ne için?" "Hayat arkadaşın olmam için..." bircocukgulusu