Selamunaleykum ❤
Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Zaten alarm çalar çalmaz uyanırdım. Sanırım uykum çok hafif. Annem büyük ihtimalle kahvaltı hazırlıyordu. İlk günün ilk dersi öğlen başladığı için vaktim vardı. Mutfağa gidip anneme yardım ettim. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra babamı ve abimi uyandırdım. Birde küçük kardeşim vardı ama o zaten herkesten önce uyanıyor...
Hep beraber masaya oturduk. Abim:
-Oku oku bitmiyor yahu.
Babam:
-Öyle deme oğlum okumak çok güzeldir. Bizim zamanımızda biz ne zorluklarla gidiyorduk.
Abim:
-Baba sizin zamanınızda ne kolaydı ki?Babam bir tövbe çekip peynire dadandı. Annemde biten çayları dolduruyordu.
-Ay bende bugün okula gidecdğim işte. Çok iyiyim.
Abim ne diyor bu diye bakarken:
-Hani bugün biz üniversiteye başlıyoruz ya canım ailem.
-Ayy evet siz bugün başlıyorsunuz dimi.
Bunu söyleyen anneme şaşkınlıkla bakıyordum:
-Biliyoruz kızım biliyoruz ya. Daha dün akşam nasıl gidip geleceğini konuştuk ya.
Suratımı asıp önüme döndüm. Sanırım ilgiye ihtiyacım var.
Abim çatalı gürültülü bir şekilde tabağına bırakıp:
-Hadi bana müsaade görüşürüz.
Dedi ayağa kalkarken. Kafama da vurmuştu hah. Annem:
-Nereye oğlum sabah sabah?
-Uyumaya anne. Dersim öğledem sonra.
-Ay bizim zamanımız-
-Evet anne sizin zamanınızda herkes 6 da kalkardı değil mi?
Diyip mutfaktan çıktı.
Abimde bende ezberlemiştik artık bu cümleleri.
Saate baktığımda saat 10.30 du. Ay ben ne zaman giyincemde ne zaman çıkacağım. Ayağa kalkıp:-Ay anne ben biraz daha oturursam geç kalacağım. Ben hazırlanmaya gidiyorum.
Diyip çıktım mutfaktan. Elimi yıkadım ve odama geçtim.
Dolabımın karşısına geçtim. Üstüme uzun bir kap giyeceğim için içime ince uzun bir tunik giydim. Ve boru paça bir kot pantolon. Evet bu giydiklerim çokta tesettüre uygun değildi belki. Arada bir kendimi pardesü gibi şeyler giyerek alıştırmaya çalışıyorum. Uygun bşr zamanda giymeye başlayacağım inşAllah.
Kıyafetlerimi seçtikten sonra bir duş aldım ve kıyafetlerimi giydim. Başıma da siyah bir şal taktım. Çok dikkat çekici renkler giymeyi sevmiyordum. Genelde dolabımda koyu renkler var.
Mutfakta koyu bir muhabbete dalmış olan annemlerle vedalaştım ve evden çıktım.
Otobüs durağı çok yakındı. Otobüsle gidip gelecektim. Durağa gidip oturdum. Çok geçmeden otobüste geldi zaten.
****
Büfenin önünde inmiştim. 5-6 metre ilerdeydi okulda.
Okula doğru yürüdüm. Ne güzel herkesin arkadaşları var. Ben de böyle tek başıma takılırım.
İlk dönemin ilk dersi matematik mi? Liseden ne farkı var şimdi bunun.
Sınıfımın yerini öğrendim. Ve tam kapıdayım. Çok heyecanlı. Ne diye heyecanlandım. Daha ders başlamadı hem. Kapıyı açtım. Ve karşımda kocaman bir amfi. Harika. Lise hayatım boyunca en çok istediğim şeydi amfisi olan bir üniversite. Ortada bir suraya cama yakın olan kısma oturdum. Ortam çok güzeldi. Amfinin fotoğrafını çekip Aslı'ya snap attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş (islami)
Spiritualبِسْــــــــــــــــــــــمِ ﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم "Bana bir şans verir misin?" :"Ne için?" "Hayat arkadaşın olmam için..." bircocukgulusu