3. YANLIŞ ANLAŞILMA(?)

5.1K 278 57
                                    

Selamunaleyküm arkadaşlar! Herkese Hayırlı ramazanlar!

Ceylin'le biraz daha sohbet edip eve döndüm. Ve Enes şuan karşımda benle dalga geçiyor. Niye mi? Canı sıkılmış.

-Enes yeter artık tamam.

Enes:
-Dur ya ben sana bugün yaşadığım birşeyi anlatayım.

-Iıı şey farkettim de benim odamda işim varmış. Bir dahaki zamana hı?
Dedim ve koşarak odama kaçtım.
Arkamdan birşeyler dediğini duydum ama anlamadım. Olsun önemli değildir zaten geveze.

*******

Sabah erkenden kalkmayacaktım ama Enes'in beni sallamasıyla saatin 9'unda uyanmış oldum.

"Ya bırak beni! Benim dersim 12'de."

"Erken gideceğiz. Ben bırakacağım seni. Tıklım tıklım otobüse binmek istemezsin heralde."

"İsterim isterim."
Dedim ve yorganı üzerime çektim.

Yorganı geri çekip"İstemezsiiiin.. " Dedi ve beni ayağa kaldırdı.

"Abicim neden böyle yapıyorsun? Bırak da uyuyayım."

"Arabada bekliyorum!!" odadan çıktı.

Niye böyle yapıyor ki şimdi. Kıyafetlerimi giyip mutfağa gittim. Birşeyler atıştırıp evden çıktım.

Arabada bekleyen Enesciğimin yanına gittim. "Söylesene Enes beni bu kadar erken uyandırarak ne istedin benden? Şu masum uykumdan" arabaya binerken söyleniyordum. Ve beni takmıyordu tabiiki.

"Sizin okulda arakadaşımın kardeşi var. Arkadaşım bütün gün okuldaydı evden birşey getirmesini istemiş onu alacağım. Sonrada biraz oturur birşeyler içeriz senle."

"Yani yalnız gitmemek için beni aldın yanına? Yok mu senin hayranların onlar gelsin seninle?"

Göz devirdi ve arabayı çalıştırdı."Tam olarak yalnız kalmamak değil de bana oturacak bir yer bulman için götürüyorum."

"Özgüvenine de yer bulursak oturursun pek tabii."

Tekrar bir göz devirme ve yola devam.

******

Okulun otoparkına arabayı park ettik ve indik.

Gözlerim o kadar şişti ki. Çünkü dün gece sabah dersim yok diye geç yatmıştım. Göz kenarlarıma masaj yaparak abimin arabadaki yanısmasına bakışını izledim bir süre. Ve bir süre daha.
"Hadiii! Yakışıklısın tamam. Artık bakma şu cama, kırılcak" dedim gülerek.

Beni haklı bulup yanıma geldi. Öğrencilerin genelde oturduğu parka gittik. Orada bir masalı bank(adını bilmiyorum) vardı. Karşılıklı ona oturduk. Ve abim çay alıp geldi.

Bir süre sonra Enes'i birisi aradı. Sanırım bu arkadaşının kardeşiydi. Nerede olduğunu söyledi ve kapadı.

Birkaç dakika sonra biri geldi. Ve kim olduğuna bakınca baya bir şaşırdım. Gelen Kerem'di.

Abim ayağa kalkıp işlerini halletti. Ve Kerem giderken birden bana bakarak "Erna, Ceylin bugün biraz hasta. Bir arayıp sor istersen." Dedi de ayrıldı. Sorun şu ki Ceylin'in hasta oluşuna mı üzüleyim yoksa Enes'in şüpheli bakışlarına mı?
Enes bana delici bakışlarla bakarak oturdu ve"Tanışıyor musunuz Erna?"

Arkadaş (islami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin