13. MÜTHİŞ PLANLAMA

3.1K 233 49
                                    

Berkeden;

Ceylin'in odasına girdiğimde Ceylin heyecanla telefonda konuşuyordu. Ben girince telefonu kapadı ve:
"Hoşgeldin kuzenciğim!"

"Hayrola bu neşenin nedenini öğrenebilir miyim?"

"Ayy sorma olaylar olaylar."

"Eeee anlat hadi."
Dedim sabırsızca.

"Ya Erna'lara birisi geldi."

"Kim?"

"Ya işte bir kadın oğluyla görüşmesini istemiş Erna'nın.."

"Ne diyorsun ya?!"
Sesim istemeden fazla yükselmişti.
Kimdi bu kadın yani nereden geliyor insanların aklına birdenbire böyle. Bekle bir kız bitirsin okulunu.

"Erna'da istemiyor zaten. Öyle hatır için görüşüyor. Sen niye bu kadar bağırdın ya?"

Hem de istememesine rağmen. Kadına bak ya.
"Eeeee?"
Dedim.

"İşte yarında çocukla görüşecekler. Aslında Erna kabul etse çok düzgün çocuk."

"Niye etsin? İstemediği birisiyle niye görüşüyor?! Kız istemiyor bu kadar basit yani."

"Tamam Berke sakin ol."

"Ara sor Erna'ya. Yarın saat kaçta nerede buluşacaklarmış."
Engel olamıyordum bu kelimelerin ağzımdan çıkmasına.

"Ya bir dakika. Niye?"
Dedi Ceylin.

"Sen ara sor ve öğren."

"Niye ya? Hem çocuk sigara içiyor bu Erna için büyük eksi."

Ona kaşlarımı çatarak bakınca:
"Tamam Erna misafir gidince arayacak zaten rahatsız etmeyeyim."

Biraz sessizlik oldu. Bense düşünmeden edemiyordum. İstemiyorsa görüşmemeliydi. Ben onu başka bir erkekle bir arada görmekte istemiyordum. Bir şeyler yapmam gerekiyordu... Sigara konusunda hassas olduğunu biliyordum. Ceylin bunu söylemişti bana. 1 aydır içmeyi de bıraktım zaten.

Ceylin de neden böyle davrandığımı merak ediyordur birazdan dayanamayıp soracağına da eminim. Şuan kafasında olayları birleştiriyor vee patlattı bir soru:

"Berke,"
O kadar sakin bir şekilde söylemişti ki adımı gülmemek için zor tutmuştum kendimi.

"Efendim Ceylin?"

"Sen Erna'yı-"

"Evet Ceylin, ben Erna'yı seviyorum."

Gözlerini o kadar çok açmıştı ki ben bile şaşırdım gözlerinin o kadar büyümesine.

"Oha oha bir dakika Berke öncelikle kutlarım şu anda havaya uçacağım. Ve ben biliyordum ya böyle olacağını biliyordum! Ne zamandan beri peki?!"

"Bilmiyorum. Tek bildiğim yarın onu başkasıyla görüşmesini istememem."

"Ya Berkeee. Şuan o kadar tatlısın ki. Erna bilse keşke."

"Bilse reddeder."

"O da doğru. Ne yapacağız?"
Anlık bir çöküş yaşamıştık ikimizde.
Uzunca bir zaman düşündük aklıma bir fikir gelmişti:
"Bak şimdi dinle planımı. Yarın ben oraya gidiyorum...................
........................................................."

"Oha çok güzel. Ben de geleceğim."

"Sana noluyor?"

"Hemde o anları kameraya çeksem. Evlendiğinizde gülerek izlersiniz yaa."

Arkadaş (islami)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin