Den første dag.

422 10 2
                                    

*Maja's synsvinkel*

Det er mandag morgen og jeg ankommer til skolen, finder kontoret og får et papir hvor der står noget praktisk på som dagens skema, pauser og lokaler og ja meget mere.

Jeg finder lokalet, banker på og går ind, "Hej du må være Maja, jeg hedder Birgitte og er dansklærer" "hej" siger jeg og smiler "Maja Stefan skal vise dig rundt på skolen i dag og fortælle en masse om vores skole og klasse så i dag har du og Stefan fri kl 10, men vil du ikke lige fortælle lidt om dig selv først?" spørger Birgitte "jo det vil jeg da gerne, hej jeg hedder Maja, 17 år, kommer fra Odense men flyttede til udkanten af Køge da min far for nogle uger siden døde af lungekræft så min mor,søster og jeg havde brug for en ny start,så fik min mor nyt arbejde i køge så nu er jeg her" svarer jeg.

Rundvisningen gik rigtig godt, Stefan og jeg fik snakket en den del om alt mellem himmel og jord. Vi fik snakket en del om min far og fortid i Odense men selvfølgelig også en del om Stefan, vi snakkede om hvordan det er at han er med i page four og meget mere. Stefan er super sød og rigtig lækker! han er meget åben og helt ned på jorden.

*Stefan's synsvinkel*

Maja er en rigtig sød pige og helt stille og rolig, helt ned på jorden, hun hviler meget i sig selv og tar mig som den jeg er både ham "sangstjernen fra page four" men også ham som ikke er kendt i mine venner og families øjne, hvilket er rigtig fedt af vide.

Da vi havde fri inviterede jeg Maja med i studiet så der tog vi hen efter skole.

Jeg havde aftalt med drengene at mødes der kl 15 så vi kunne hænge lidt ud og ja møde Maja da de gerne ville det men hvad de ikke ved er at Maja og jeg allerede er i studiet. I studiet sang vi og spillede guitar men også snakkede og hang ud, det føles som om at jeg har kendt Maja hele livet, vi snakker virkelig godt sammen.

Da drengene kom tænkte vi på at drille dem lidt altså give dem et lille sjok for de skal altid drille mig så nu giver jeg igen.

Stefan og JegWhere stories live. Discover now