Stadig jonas's synsvinkel.
Vi går ind på scenen i århus og giver den max gas! Vi får folk med og holder en fest! Da vi skal synge "hun har" gør vi som i Odense. Jeg præsentere Maja, pelle og stefan hjælper hende ind på scenen, hun spiller, vi bliver færdig, spiller lige et nr mere også er det ud af skrive autografer og tage billeder mv.
Sofia's synsvinkel.
Jeg ringer til min bedste veninde Mie mens jeg er bag scenen og kan se Maja spille ud på scenen sammen med page four og kan ikke fatte hvad der sker lige nu! jeg er så glad og overvældet over at de vil have os med og at Stefan og Maja er et par nu.
I dag skal jeg hjem til køge igen, Drengene holdt en kæmpe fest i århus i går og det var helt vildt at overvære! jeg glæder mig til af komme hjem til min nye klasse og lære dem at kende osv. Da de sætter mig af kan står min mor ude foran huset og tager imod os med et stort smil på læberne hvilket gør mig glad af se at hun er glad og hun er ved at genfinde den glæde hun havde før far døde for næsten 3 måneder siden, jeg savner ham også men jeg ved at han altid vil være hos mig i mit hjerte - Han er gemt i mit hjerte og ALDRIG glemt.
Maja's synsvinkel.
Da jeg kan se vores hus står min mor ude med et smil på læberne og tager imod os. Det gør mig glad af se at hun har fået det bedre efter vi er flyttet og ikke er nødt til hele tiden at blive mindet om alt det der skete dengang i Odense med far som fik kraft for snart 2 år siden og døde for snart 3 måneder siden, Sofia som i en alder af 6 år fik konstateret børneleddegigt og behøvede meget hjælp de første 2-3 år på grund af medicin, sygehus aftaler osv.....
"Hej mor" siger jeg og krammer hende hårdt "Hej min skat" svarer hun og krammer mig "var det en god tur" spørger hun da jeg fik trukket mig fra krammet og da hun spørger bliver jeg helt rød i hovedet og kigger på stefan som også hurtigt fik røde kinder, der skete jo meget på de 4-5 dage vi har været væk. "Maja har fået en kæreste" kan jeg høre Sofia hviske til min mor "når maja hvem er den heldige?" spørger min mor og smiler jeg fletter mine finger ind i stefans og kysser ham på kinden for at vise min mor at Stefan er min nye kæreste, Stefan er bare dejlig på så mange måder og hvis vi en dag slå op er jeg sikker på at jeg vil gøre alt for at få ham tilbage.
أنت تقرأ
Stefan og Jeg
أدب الهواةhandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...