Stadig stefan's synsvinkel.
Vi ankommer til skadestuen hvor at Maja's moster sætter os af også beder os ringe når jeg kan komme hjem. Maja og jeg går ind, vi møder en sygeplejerske som spørg hvad der er sket, jeg forklare hvad jeg har lavet osv. 2 timer senere kan jeg komme hjem fra skadestuen med et brækket kraveben IK' FEDT!, vi ringer til Maja's moster som er så sød at komme og hente os igen også køre mig hen til det hotel drengene, melissa og jeg bor på indtil at vi skal til århus i morgen.
Da vi ankommer til århus smutter Maja ind til det der møde med ham som træner verdensholdet imens smutter mig og drengene om til de fans som er kommet og sidder i kø.
Det er så hyggeligt af mødes med fans før koncerterne så kommer vi tidligt og har tid til det så gør vi det at vi går om og får taget billeder, snakker og fjoller med fansene.
Maja's synsvinkel.
Jeg siger farvel til drengene og begynder at gå mod den cafe hvor at jeg skal mødes med verdensholdet træner. "Hej Maja, jeg hedder Jan og træner verdensholdet" siger Jan og smiler tilbage jeg gengælder smilet og vi sætte os ned ved et bord og begynder at snakke om mig, min træning, skader osv. "Maja udover gymnastik hvad laver du så?" spørger han og ser på mig "jeg synger, går i 2.G, danser, er sammen med mine venner og familie" svarer jeg "okay super godt, jeg tænkte lidt på om du her i aften vil med ind og se dem der er på holdet nu træne så du ved hvad du går ind til hvis vi nu udtager dig?" spørger han og smiler til mig. "Det ville jeg gerne men kan ikke, jeg skal spille guitar til en af page fours nye sange og det skal jeg på hele deres tur så det kan jeg dsv ikke men jeg er hjemme hele weekenden" siger jeg og smiler tilbage.
Vi får snakket lidt mere også smutter jeg tilbage til drengene, da jeg kommer tilbage er drengene i gang med lydprøve så jeg bliver stående nede foran scenen hvor at lyd og lys manden, Melissa og Sofia også står og ser deres lydprøve.
Jonas's synsvinkel.
Der er ca 5 min til koncerten starter og vi er alle på toppen og er lige ved af springe af energi hvor at vi skal til af spille vores anden koncert på touren, den startede lidt romantisk ud med Stefan som kyssede Maja også dagen efter var han så dum af SMS'e mens han fik ud af tour bussen så han brækkede kravebenet(tumpe). "Drenge så er det nu det glæder århus i skal holde et åndeligt brag af en fest er i enig?" siger holme også råber vi som altid i kor at det er vi og den skal have alt hvad den kan trække!.
vigtig info!.
Der vil ikke komme flere afsnit af mine serier (stefan og jeg) og (Livet med kendt bror) før i uge 32 da jeg i næste uge er på ridelejer med svb. ungdomskole fra mandag - fredag og fredag - søndag er jeg til en fodbold cop med mit fodbold(: men når jeg kommer hjem skal der nok komme nogle afsnit op(: .
YOU ARE READING
Stefan og Jeg
Fanfictionhandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...