*Maja's synsvinkel*
En sygeplejerske kommer ind og siger at jeg godt må tage hjem nu så min mor og jeg køre hjem. "Mor jeg tænkte lidt på om jeg må tage tilbage til odense i weekenden?? ved godt at jeg kun har været i køge i en uge nu men jeg har virkelig brug for at komme hjem og se hvordan alt står til i Odense" siger jeg og kigger på min mor "Jo det må du da godt hvis du føler at du kan klare og komme tilbage så hurtigt?" svare min mor.
3 timer senere var hele min weekend i odense planlagt efter jeg havde bestilt togbilletterne skrev jeg til Stefan og hørte om han ville mødes et sted og bare hænge ud.
SAMTALEN.
"Hey Stefan kan du være sammen bare et par timer? kh Maja"
"Hey Maja jeg er i studiet med drengene men du kan bare komme vi sidder alligevel bare og keder os så du kan bare komme, du ved jo hvor studiet osv er kh Stefan"
"Super er der om ca 15 min kh Maja"
SAMTALE SLUT.
*Stefan's synsvinkel*
Maja kommer om 15 min siger jeg til drengene med hovedet ned i min tlf og er på medierne mens jeg skriver med Maja pludselig spørg Jonas "hva Stefan kan du li' som i li' li' Maja siden at du hele tiden skriver med hende og der i springcenteret hvor du løb så hurtigt hen til hende som du kunne og tog hendes hånd" "det ved jeg ikke, hun er den mest fantastiske pige jeg har mødt men da vi jo snart skal på tour osv vil jeg ikke være ham som ikke kan koncentrere sig om andet end sin kæreste osv" svarer jeg. "Helt okay Stefan. Mig og de andre drenge har talt om at vi måske skal invitere Maja, Sofia og Melissa med på noget af vores sommer tour som jo starter på lørdag i Odense men hvad siger du for du skal jo sige din mening eftersom at du først får vores idee af vide nu så hvad siger du?" spørger Jonas "jeg syntes at vi skal spørger om de vil med på måske halvdelen af vores tour nu når vi er enige om at vi gerne vil have dem med" svarer jeg og smiler.
ESTÁS LEYENDO
Stefan og Jeg
Fanfichandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...