studiet

413 7 0
                                    

*Stefan's synsvinkel*

Da Maja og jeg kan hører drengene ude på gangen gør vi klar til at drille, vi sætter os bag sofaen som vi plejer at sidde i så når drengene begynder og undre sig over hvor jeg bliver af hopper vi frem og forskrækker dem.

10 min senere.

*Stefan's synsvinkel*

Efter ca 10 min. Spørger jonas hvor at jeg bliver af og om han skal sende mig en SMS om hvor jeg bliver af og at jeg skulle havde været her for 15 min. siden, bag sofaen tæller vi ned fra 3 og da vi når 1 hopper vi op og råber "BØ"(kun lidt barnligt men sådan er det) de fik et kæmpe sjok, både Lau og Pelle hoppede næsten en halv meter, "Vi fik jer" råber jeg mens at både mig og Maja er ved at falde om af grin. "Ja okay i fik os" sagde pelle og så lidt alvorligt på os men på den sjove måde men da han så havde sagt den sætning tænkte han sig lige om og sagde "vent i? Stefan der er noget her der ikke hænger sammen, hvem er det du har med i studiet" spurgte han og så på mig, "ja drenge det her er Maja jeg fortalte om forleden dag, Maja er lige startet i min klasse i dag også da vi snakkede mega godt sammen tog jeg hende med herhen" svarede jeg og spugte drengene om de ville spørger hende om noget, lære hende bedre at kende eller andet. "Maja hvor gammel er du?" spurgte Lauritz "Jeg er 17 år bliver 18 den 1 august" svarede hun.

*Majas synsvinkel*

Drengene er super søde og ret sjove! jeg føler mig helt hjemme når jeg er sammen med dem i forhold til at jeg kun har kendt dem i ca 2 timer. De spørg ind til nogle ting og da jeg siger at jeg både elsker sang,musik,dans og gymnastik var de nød til at se hvad jeg kunne, de ville have mig til at synge, spille guitar,danse og lave gymnastik foran dem men jeg sagde at jeg kun kunne nå at synge,spille guitar og danse for dem i dag da jeg skal hen i det lokale spring træningscenter og træne med min nye træner som jeg har kendt i ca 3 uger nu efter som at vi begyndte og kigge efter ny træner til mig da vi havde købt huset. "Når drenge det var hygge men jeg skal til spring træning om ca 1 time og inden jeg får klædt om,spist osv er der hurtigt gået en time" svarede jeg, tog min taske over skulderen og skulle lige til at gå da jonas spørg "hey må vi ikke komme med hen og se dig træne osv" "jo da skrev til min mor at jeg nok havde nogle venner med hjem da jeg kunne se at jeg skulle have gruppearbejde efter skole så i kommer bare med men så er det nu ellers kommer jeg forsendt" svarede jeg og ca 5 min var vi alle hoppet ind i jonas's bil og på vej hjem til mig.

Stefan og JegWhere stories live. Discover now