Stadig jonas's synsvinkel.
Da hun er færdig, skal Stefan hjælpe hende ud bagved igen men da Maja "falder" og Stefan griber hende og han kigger hende i øjnene kan mig og de andre drenge altså ikke lad vær med at sige noget. "Ej Stefan tag dig nu sammen og kys hende! du har ventet på det her øjeblik så gør det dog" siger Lau og tænk sig han kyssede hende faktisk! også lige mit i en koncert! da han kysser hende hvisker jeg hurtigt til lau "godt sagt lau", Maja bliver hjulpet ud bagved igen og vi kan fortsætte koncerten efter det lille uventet stop.
Maja's synsvinkel.
Mit liv står stille et sekund og Stefans læber ramte mine, han kyssede mig stille og kort han trak sig man kunne bare høre alle de skrigende piger som råbte "godt gået Stefan" osv. Jeg smilte til ham og jeg blev hjulpet ud hvor at tårerne så bare fik frit løb! det her var den største oplevelse i mit liv! jeg troede aldrig at noget af det der lige er sket er sket!. Efter ca 5 min kommer Andy hen til mig og spørger hvad der er sket siden jeg græder??? "Så du ikke lige hvad der skete ude på scenen??" spurgte jeg og smilede "jo da, du spillede guitar og så kyssede Stefan dig" svarede Andy og krammede mig mens han grinte.
Lauritz synsvinkel.
Efter koncerten går alt meget hurtigt, vi når lige hurtig ud bagved og får en vandflaske med noget vand til hvis vi bliver tørstige under autograf skrivningen, jeg får lige givet Melissa en kys og Stefan får givet Maja et hurtigt kys inden at vi skal ud og skrive autografer osv.
Alle vores fans er super søde og snakker,tager billeder osv. Nogle har mere krudt end andre men sådan er det, det er sådan de er og det kan/skal ingen lave om på!.
Efter autograft skrivningen finder jeg Melissa og kysser hende som om jeg ikke har set hende i 14 dage? ved ikke hvorfor men savnerne hende helt vildt når jeg ikke er sammen med hende.
YOU ARE READING
Stefan og Jeg
Fanfictionhandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...