Maja's synsvinkel.
Da jeg tirsdag eftermiddag kommer hjem fra skole og har godt med energi! vælger jeg at skriv til min Stef og høre om han vil med i spring huset hvor jeg altid træner og have det sjovt? altså hoppe, lave tricks osv. Ca 2 min efter jeg har skrevet til ham får jeg svar tilbage om at han er frisk og at vi mødes deromme om ca 20 min.
Da vi kommer derover går vi ind og fjoller mens vi bare er sammen, springer i trampolinerne, springer på bane osv virkelig sjovt, vi får også kysset en del.
Efter ca 1 time kommer Daniel? Stefan og jeg stå og kysser da han kommer ind og råber bare mit navn gennem rummet?!.
Daniels synsvinkel.
"MAJA!" råber jeg da jeg kommer ind i lokalet og ser at Maja og en eller anden fyr står og kysser! "hvad er der Daniel" råber hun og kigger ligeglad på mig... "hvem er din ven!" spørger jeg og kigger trist på hende "det er stefan min kæreste!" siger hun og der kan jeg mærke hvor stor en smerte der går gennem mig krop og det er ikke bare hvem som helst hun er kærester med... nemlig stefan hjort fra page four... jeg har aldrig en chance for at få hende til af blive min...
Stefan's synsvinkel.
Mig og Maja står og kysser da hendes holdkammerat Daniel kom i rummet og afbrød os, han begynder at snakke til Maja, jeg ved ikke hvorfor men jeg bliver lidt jaloux? jeg står bare og kigger på dem mens de snakker og jeg bliver mere og mere sur! til sidst er jeg nødt til at gå og have mit fokus på noget andet!
Maja's synsvinkel.
jeg ser at Stefan går så jeg går efter og glemmer lidt Daniel men lige nu syntes jeg at det er vigtigt at få snakket med Stefan for han er jo min kæreste og han plejer ikke sådan at gå på den måde!.
"Stefan hvad sker der" spørger jeg og lægger mig ned til ham i en af spring madrasserne, "jeg ved det ikke? jeg tror bare at jeg er lidt jaloux på dig og Daniel altså jeg ved hvor meget du hader ham men alligevel har jeg en mistanke om at han kan li' dig og det vil sige at jeg kan miste dig" siger han. "ja måske kan han li' mig men du ved da at jeg elsker dig og kun dig!" siger jeg og kyssede ham på munden.
Daniel's synsvinkel.
Jeg ved at hun hader mig! men det kan jeg ikke acceptere! hvis hun ikke engang gider at snakke med mig hvordan skal jeg så nogensinde fortælle hende at vi er tvillinger??
Jeg var syg da jeg var helt helt lille altså omkring de 2-3 måneder, blev jeg adopteret af vores onkel, fætter og tante som havde mere tid til at tage sig af mig og hjælpe mig... end mine egne forældre fordi at da de fandt ud af at jeg var syg ville de ikke have at jeg skulle smitte Maja da den sygdom jeg havde er dødelig! så hvis Maja blev smittet kunne hun død inde for kort tid...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så er jeg endelig tilbage med nyt afsnit<3.
Der sker så meget lige nu at jeg helt havde midstet lysten til af skrive... Men nu er jeg endelig tilbage med nyt afsnit<3 håber i kan li' det???<3
-Lause<3
ESTÁS LEYENDO
Stefan og Jeg
Fanfichandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...