Dagen.

248 3 1
                                    

Stefan's synsvinkel.

Der er nu gået 5 uger og der er sket meget! Maja og jeg er stadig sammen, jeg har været i skole osv.

I dag er det den store dag for Maja - Dagen som kan afgøre hendes nuværende gymnastik karriere. Jeg har fået lov til af komme med og opleve hendes udtalelse på tætteste hånd - hvilket nok skal blive mega fedt og mega stort for mig.

Vi kommer derom og Maja skynder sig og varmer op mens jeg ser på og det går rigtig godt, efter ca 30 min kommer verdensholdets træner og hjælpetræner som skal bedømme om hun er god nok til af komme med.

Maja's synsvinkel.

Jeg varmer op og er klar til den udtalelse, ude på sidelinjen kan jeg se stefan stå med et stort smil på læben og det gør at jeg automatisk også begynder at smile.

2 timer senere er alt overstået nu har trænerne så 3 dage til at afgøre om jeg er klar og dygtig nok til verdensholdet. Jeg har kæmpet i 12 år for at nå hertil, så hvis jeg ikke kommer med er det et kæmpe nederlag for mig.

3 Dage senere.

Da jeg kommer hjem fra skole står min mor med det brev i hånden som jeg har ventet på - min forhåbentlig plads på verdensholdet. Jeg sætter mig i sofaen sammen med min mor og åbner det, jeg begynder at læse det og jeg fatter slet ikke hvad jeg skal sige!!! jeg er så glad for udover en plads på verdensholdet, er jeg også inviteret til en træning med det danske tumbling landshold!!!.

Stefans synsvinkel.

Maja ringer til mig og fortæller mig de gode nyheder og ærligt så fatter jeg det heller ikke selv! jeg er så glad på hendes vegne. I morgen tager vi afsted på vores sidste job på denne tur, s har vi lige nogle jobs her i sommeren også slutter vi året af med en efterårstur.

Stefan og JegWhere stories live. Discover now