Stefan's synsvinkel.
Lige inden vi går ind på scenen overrækker drengene og jeg overraskelsen til Maja om at hun skal spille guitar live mens vi synger "hun har", vi syntes at hun skulle have lov til at være musikstjerne bare lige et par min. Det havde hun fortjent efter alt hvad hun har været igennem.
Pelles synsvinkel.
Da vi fortæller Maja vores lille plan om at hun skal ind og spille på guitar på scenen under "hun har" kan jeg se glæden i hendes øjne, hun fik tåre i øjnene og krammer os vi krammede hende tilbage for vi syntes at hun har fortjent det efter alt hvad hun har været igennem den sidste tid, med hendes far der døde af kræft for efterhånden 2 måneder siden, brækkede foden for 1 uge siden og hendes søster som har så ondt at Maja ville gøre alt for tage sin søsters smerte over på sig selv så hendes søster kan leve sit liv.
Maja's synsvinkel.
Da drengene fortæller mig at jeg skal ind og spille glemmer jeg helt alt om udtagningen for det betød så meget for mig. Da jeg så brækkede foden vidste jeg godt at jeg ikke havde en chance for at blive udtaget overhovedet, så at drengene lader mig spille til en ikke udgivet sang er så vildt, jeg har hørt sangen før og Stefan har lært mig at spille den på guitar.
Jonas's synsvinkel.
"Alle sammen i aften har vi en lille gæst med som skal spille guitar til "hun har", hun hedder Maja,17 år gammel og går i Stefans klasse vi har gennem Stefan fået et super venskab med hende. Endelig skulle hun havde været til udtagning på det verdensholdet men en brækket fod kom i vejen så nu er hun og hendes lillesøster med os på tour rundt i DK så giv en stor hånd til Maja" siger jeg ind i min mikrofon Maja kommer ind og smiler mens hun vinker med den ene hånd og har en krykke i den anden, jeg hjælper hende op på en lille stol og giver hende guitaren.
Vi spiller sangen og lad mig bare sige at vi har verdens bedste fans! de tog så godt imod sangen,Maja, hendes evner på med en guitar og ja vores fans er bare fantastiske!.
ESTÁS LEYENDO
Stefan og Jeg
Fanfichandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...