*Sofia's synsvinkel*
Det er så vildt at min søster går i klasse med Stefan! den havde jeg aldrig set komme!. Da vi ankommer til springcenteret er det spænding der fylder min krop. Min søster kæmper for at komme på verdens holdet og om 2 måneder er der udtagning så der skal bare trænes og det gør hun også, hun træner 5 gange om ugen også er der 2 dage hvor at hun så synger, spiller guitar eller hænger ud med sine venner.
*Maja's synsvinkel*
Da vi kommer derom sætter Sofia og drengene sig på en af de store bløde madrasser som er til folk som kommer og skal kigge på, imens begynder jeg at varme op osv efter ca 15 min opvarmning begynder min træner og jeg stille og roligt at lave nogle spring fra stortrampolinerne og de første par spring går godt så vi hopper videre og over i dobbel mini trampolin. De første spring går godt og uden problemer men det 2.sidste spring lander jeg forkert på min fod og laver på en eller anden måde en form for vrid i min ryg så jeg ikke kan rejse mig!. Jeg begyndte og græde, drengene kommer løbende hen til mig med Stefan i spidsen. "Drenge bliv her ved hende så finder jeg lige 2 af vores læger som arbejder her på stedet" siger min træner og løber ud, jeg begyndte og græde igen da jeg kan mærke at smerten ikke er så meget i ryggen mere men i mit højre ben, det er som om at mit ben bare knækker og jeg kan slet ikke bevæge det!. "Hej Maja" siger en af lægerne, spørg ind til hvor at jeg har ondt osv, det ender med at jeg skal hentes med ambulance på grund af min ryg og at jeg ikke kan bevæge mit ben. Da jeg ankommer til sygehuset står min mor klar til at tage imod mig, jeg elsker min mor overalt på jorden hun er der altid for min søster og jeg. Jeg kommer ind og bliver tjekket, min ryg har kun fået et mindre vrid som overhovedet ikke er slemt nok til at jeg ikke må træne dog er mit ben lidt mere alvorligt, jeg har brækket foden så der røg min plads på verdens holdet.
Jeg skal opereres 1 time senere, da operationen er færdig og jeg er vågnet igen efter narkosen tjekker min tlf der er kommet 2 beskeder fra Stefan,1 fra Olivia(min bedre halvdel fra Odense) og 1 besked fra Mark(en af mine gode og sjove venner fra Odense) jeg beslutter at kigge og besvare dem alle sammen.
*Hey Maja hvad sagde lægerne? kh Stef*
*Hey Stefan jeg har brækket foden og har lige været under en mindre operation kh Maja* Hans forrige besked er lige blevet slettet? det kan være at han slettede den efter han så den jeg lige har sendt?.
*Øv søde det er jeg virkelig ked af at høre Maja håber du er okay? ps du kan til enhver tid ringe eller skrive så er jeg hos dig 5 min efter kh Stef*
*Tak Stefan det betyder meget kh Maja*
*Hej søde pigen jeg har hørt noget om at der er noget mellem dig og selveste Stefan h passer det? ps det var din søster der skrev det til mig efter dit lille styrt, PS god bedring fra alle hos som du kender bedst som dine Odense besties kh Oli*
*nej der ikke noget mellem mig og ham men han er virkelig sød osv. og tak regner med snart at komme hjem igen bare lige i en weekend nu når at jeg ikke længere har en chance for at komme med på verdens holdet... og tak Oli kh Maj*
*Hey tøsen vil bare lige ønske god bedring med foden fra mig og drengene håber at du snart kommer hjem på weekend til os igen Hilsen Mark og drengene*
*Hey boy tak for jeres bekymring omkring min fod og ja regner med at komme hjem på fredag, så bor jeg bare hos min moster og fætre så men skriver lige når jeg ved mere Hilsen Maja*
Da jeg har besvaret alle SMS'er ligger jeg mobilen fra mig og en læge kommer ind.
YOU ARE READING
Stefan og Jeg
Fanfictionhandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...