Maja's synsvinkel.
efter ca 15 min i gaten må vi gå om bord på flyet, jeg skal sidde sammen med kasper & Liv så det skal nok blive en fest! jeg ved ikke helt præcis hvor lang tid vi skal flyve men det ved Emilie hun har fløjet til cypern over 10 gange.
Flyet letter og jeg sidder mellem Kasper og Liv, jeg holder godt fast i sædet da jeg HADER at flyve opad jeg kan bedst li' når det lander eller bare flyver men opad! jeg hader det!
Da vi har fløjet i ca 2 timer sidder jeg og halvsover lidt mens at Liv og Kasper snakker og da jeg endelig er faldet helt i søvn drømmer jeg noget mega skræmmende...
*DRØMMEN*
"Stefan svar mig, Stefan svar mig" græder jeg, jeg sidder sidder på scenen til smukfest med stefans hoved i mine hænder, han er bevidstløs og de andre drenge sidder ved siden af mig men at Jeppe er ude og hente hjælp. Der kommer nogle læger og jeg kan ikke mærke hans puls længere han er død! Lægerne ligger et hvidt lagen over ham og bære ham ud, pelle trækker mig ind til ham og forlader scenen.
*DRØM SLUT*
"Maja, Maja ,MAJA!" siger en stemme og jeg vågner med et sæt! "hvad drømte du" spørger Kasper og Liv i munden på hinanden og kigger på mig!. "jeg drømte at stefan og drengene havde et job på Smukfest også falder stefan bare pludselig om, jeg sad med hans hoved i hænderne og pludselig kunne jeg ikke mærke hans plus! svarer jeg og græder.
2 timer senere.
Endelig ankom vi til cypern, de sidste 2 timer i flyet var ikke gode!.
Vi køre med en bus i ca 1 time og ankommer til et hotel hvor vi skal bo. Turen til cypern er et samarbejde med flying superkids så det skal nok blive fedt! jeg kender et par stykker af dem som er med i flying superkids så det skal nok blive en fest.
................................................................................................................................................
Dette var det 2.sidste afsnit af sæson 1<3.
håber i kan li' det?
-Lause<3.
Regner med at første afsnit af sæson 2 kommer på i næste uge, jeg ved ikke hvornår men det skal nok komme op<3.
YOU ARE READING
Stefan og Jeg
Fanfictionhandling. Stefan og jeg handler om 17 årige Maja som er flyttet fra Odense til Køge hvor at hendes mor har fået nyt job. Maja har en lille søster ved navn Sofia på 13 begge piger tror at livet i Køge aldrig bliver det samme som Odense, ikke ligefre...