Touren.

361 7 1
                                    

Stefans's synvinkel.

jeg blev den heldige vinder af st spørger Maja og Sofia om de ville med på noget af vores tour,

jeg ringer til Maja om jeg må komme over 1. for at se til hende da hun jo var ude for lidt af et styrt forleden dag, 2. for at høre om de ville med. Da jeg ankommer til hendes hus ringer jeg på og en kvinde ved navn karen lukker op, det er pigernes mor, "Hej fru.johansen jeg er Stefan, Maja's nye ven fra skolen" siger jeg og smiler "åh hej Stefan kom inden for, Maja er inde i stuen men jeg tager på job om lidt så hendes moster kommer om lidt" svarer hun. Jeg går ind, tager mine sko og jakke af, tager mobil og går ind til Maja inde i stuen, Da jeg kommer derind ser jeg hende sidde med sin computer og skype med nogle af hendes venner fra Odense.

"Hey Maja hvordan går det" siger jeg op bukker mig for at kramme hende "hey Stef det går okay, jeg har lidt ondt osv men det går" siger hun og siger at jeg er kommet til sine venner og lukker sin computer. "Maja drengene og jeg tænkte lidt på om dig og din søster vil med på noget af vores sommer tour??? vi starter i Odense på lørdag" siger jeg smiler nervøst "ej mener du det Stefan" spørger hun og skal til at græde af glæde "ja ellers ville jeg aldrig spørger" siger jeg og krammer hende, hun krammer med og jeg kan mærke lykken i mig.

5 dage senere.

Maja's synsvinkel.

I dag starter drengenes tour, min søster, lau's kæreste og jeg skal med på meget af den. Jeg glæder mig helt vildt hvem ved om jeg får taget mig sammen til at sige til stefan hvad jeg føler for ham?? det håber jeg. for mine følelser for ham bliver stærkere og stærkere jeg har en aftale med Pelle og Jonas om at få snakket nogle af de føler igennem jeg har for Stefan og hvem ved måske kan de hjælpe mig???. For de kender ham, jeg har søgt hjælp hos Olivia men hun var ikke til meget hjælp,for hun kender ham jo ikke og hjalp mig endelig ikke rigtigt så nu håber jeg at Pelle og Jonas kan hjælpe mig???. 

Stefan og JegWhere stories live. Discover now