Hei! Olulisem info on peatüki lõpus, aga siin väike tervitus. Olen nüüd Bratislavast tagasi ning konkursil läks väga hästi. Aitäh kõikide tähekeste, kommentaaride ja jälgimiste eest :). Pildil on Ian, nagu lubatud. Sünge? Natuke. Kuri pilk? Võibolla. Sadist? Ja- ei, oota mida. Ei. Ei. Ei. Ian küll selline pole, kuigi teda närvi ajada ei maksa. Päriselt ka.
----------------------------------
"Mida sa ajad?! See on võimatu! Sa mõtled seda välja, Ian! Ma arvasin, et sa teed nalja!" karjus Melinda, kui ta oli üles ärganud, Ian talle kogu loo ära rääkinud ning Cato, Zachary, Ian ning Nathaniel aka Nate tüdruku ees süüdlaslike nägudega seisid.
"Zachary, kui sa selle töö metsa keerasid, siis sa saad mu käest peksa, harašo?!"
Zachary tõstis enda kaitseks käed ning lausus:"Okei, okei, ma oskasin vist poolt sellest tööst. Ma arvan?"
Melinda ilme muutus kurjaks.
"Seda ikka oli vaja öelda, idioot?" küsis Cato sosinal.
"Ja kes sina veel oled?"
Cato ilme reetis, et ta oli üllatunud Melinda küsimusest ning hääletoonist, Siiski suutis sõdalane ennast koguda ning lausus rahulikult: "Ma olen kindel, et ma juba tutvustasin ennast, kuid teen seda veel ühe korra. Minu nimi on Cato ning olen see, keda kutsutakse sõdalaseks. Meeldiv tutvuda, Melinda."
"Käige põrgu, bitchid!" lõugas Melinda. Mis mõttes keegi tuleb talle rääkima, et Zachary on tema töö ära teinud? Nad ei saa ju aru. Nad ei saa ju aru, kui raske on minna koju ning palvetada, et su vanemad jõuaksid võimalikult hilja koju. Kui Zachary seda tööd ära ei teinud, siis oli jama. Väga. Suur. Jama."Zachary, kui sa selle töö kihva keerasid, saad molli. Täiega."
Melinda oli natuke maha rahunenud, kuid nüüd hakkas ta kartma. Ta oli ikkagi täiesti ära kadunud, Ian ei olnud öelnud ühtegi aktsepteeritavat vastust tema vanemate jaoks ning nüüd peab ta veel koju ka minema. Ta ootas pikisilmi päeva, millal ta kaheksateist saab, siis saaks ta ära kolida. Praegu nägi see välja kui paljas unistus.
"Melinda, kõik läheb hästi, tähed ennustasid mulle," tähendas Nathaniel.
Melinda ainult ohkas. Seejärel hõõrus ta oma nägu ning haigutas vaikselt.
"Kuidas täpsemalt peaksin ma seda enda vanematele seletama?"
"Mul on idee," sõnas Zachary, "mine koju, küsi, kas sa võid kolmeks kuuks enda sõbranna juurde kolida, mina muutun "sõbrannaks", su vanemad vaatavad mu üle, paneme nad nõustuma. Peale kolme kuud on kool läbi. Sealt vaatame edasi."
"See on hea plaan," vastas Melinda, "kuid sellel on üks 'aga'. On sul plaan, kuidas me mu vanemad nõusse saame."
"Muidugi, Tuhkatriinu. Mul on alati plaan. No, okei, enamuse ajast. Mõnikord? Harva? Väga harva?"
"Ei Alice, Tuhkatriinu, Uinuv Kaunitar, Rapuntsel, Okasroosike, Pahatar, Messi, Ronaldo, Kapten Ameerika, Batman ega Superman. Ei ükski neist," pahandas Melinda.
"Spiderman sobib siis jah," naljatas Zachary.
Melinda ümber tekkis tumedat värvi aura, mida ainult Nathaniel nägi.
"Eeh, äkki saaksime seda natukene rahulikumalt...," naeris ta närviliselt. Mitte, et keegi oleks teda kuulanud, enesestmõistetavalt.
Melinda lähenes kiiresti Zacharyle ja karjus talle kõrva: "MA EI OLE MEES!"
"Sa oled siis lesbi, jah?"
"Ma ei öelnud midagi selle kohta, kumba ma eelistan, aga kui ma oleksin, siis see murraks su südame, eksole, kullake?"
"Rahu, rahu, ma tegin nalja!"
"Sul on eriti halb huumorimeel, Zachary!"
Ja nii lõppes nende vaidlus ning nad elasid õnnelikult elu lõpuni.
Forumcinemas, just nagu filmis.
Nalja tegin :P
See osa läheb veel edasi :DZachary ning Melinda asusid enda plaani ellu viima.
"Ehk siis sa tahad kooli lõpuni sõbranna juures olla?" küsis Melinda ema. Sõna sõbranna ütles ta eriti mürgiselt.
"Ja kus ta siis on?" küsis Melinda isa, ise prille ülespoole lükates.
"Aa, näe, siin ta on! Zahara, näe, need on minu ema ja isa!"
"Sinu käigupealt välja mõeldud nimed on kohutavad, Melinda," sosistas Zach Melindale kõrva
"Esiteks, sinu omad on hullemad ning teiseks, vau, sa suutsid mu ÕIGE nime öelda. Kus on maailma rekordite raamat?" sosistas Melinda vastu.
"No hea küll, eks sa mine siis. On sul pakitud?"
Jep, Melinda vanemad olid juba Zachary võimete mõju all.
"Jah, on küll."
"Aga mis siis maja aadress on?"
"Roosi tee 25," vastas Zachary kiiresti.
"Tsau!"
Melinda vanemad vastasid samaga.
"Muide, kelle aadress see oli? Ma tean väga hästi, et selle maja aadress ei olnud selline," oli Melinda uudishimulik.
"No ütleme nii, et see oli sinu number one kiusaja aadress," vastas Zach silma pilgutades.
"Zach! Kuidas sa said! Aga muide, need riided ei sobi sulle. Absoluutselt mitte."
"Õelutseja!"
"Kellega sa räägid, ma nagu ei näeks siin kolmandat inimest," vastas Melinda, ise ringi vaadates.
Kes on teile lemmiktegelane, kui Ian ja Melinda välja arvata. Ehk siis, kas Philip, Cato, Nathaniel või Zachary?
Mulle meeldivad Zachary ja Cato, Nathanit pean veel tundma õppima.
------------------------------------
Ma panin selle küsimuse jutu sisse, sest niikuinii paljud ei loe seda teksti siin. Aga ärge muretsege, mõnikord ei loe mina ka. Igal juhul, uus osa siis, jah. Kommenteerige kindlasti, kes teie lemmik on. Lisage tähekesi. Üritan kiiresti uue osa valmis teha :)
Seniks, tsauki!
YOU ARE READING
Kas lõpetaksid?!
AdventureTa on täiesti tavaline 11. klassi õpilane. Nojah, võib-olla näeb ta mõnel ööl unenägusid, mis hiljem täide lähevad, kuid sellegipoolest võib teda täiesti tavaliseks tüdrukuks nimetada. Tema pole ka just kuigi ebatavaline. Talle lihtsalt väga meeldib...