Cap. IV

67 9 2
                                    


 Vreau inainte de a scrie noul capitol sa le multumesc celor ce imi citesc povestea si au apasat si pe steluta. Astept parerea voastra in continuuare :*



Rebecca pov :

Este ora 07.00, nu cred ca am reusit sa dorm 3 ore intregi toata noaptea. Am avut cosmaruri...si nu orice cosmaruri, ci cele din trecut. Au trecut cativa ani de cand am crezut ca am scapat de ele, de cand am inchis trecutul intr-o cutiuta, dar au revenit si asta ma sperie. Incerc sa nu ma mai gandesc la ce am visat si imi ridic cu greu corpul din pat.

Ma indrept spre baie, imi pregatesc baia cu multa spuma, mirosul de vanilie raspandindu-se in toata incaperea. Intru in cada incet si petrec minute bune, incercand sa ma relaxez si sa ma pregatesc pentru o zi grea. Richard avea de dat cateva explicatii, aveam o plangere de depus si un proces important de continuuat. Azi la 13.00 aveam prima infatisare pentru cazul Whitemore si sa fiu a naibii daca aveam de gand sa ma retrag. Cineva nu ma vrea in cazul asta, Richard stie ceva , iar eu...eu stiu sigur ca nu voi renunta.

Ies din baie, imi sterg corpul si ma schimb intr-o rochie crem mulata, decenta si eleganta, o pereche de pantofi negri, un lantisor cu pandantiv si cerceii de la mama. Ma machiez putin, imi aranjez parul intr-un coc simplu si sunt gata pentru a face fata oricui. Imi aduc aminte ca imi trebuie geanta cu actele de la serviciu si atunci zambesc....zambesc pentru ca idiotii care mi-au devastat casa credeau ca au facut mare afacere cu dosarul Whitemore, au disimulat furand si alte dosare fara importanta, dar nu au stiut ca nu degeaba sunt cea mai buna avocata. Adevaratele dovezi le am intr-un loc sigur, nu eram atat de tampita sa le las acasa la indemana oricui.

Imi revin din ganduri cand o aud pe Rachell ciocanind la usa. Deschid si vad o Rachell fresh, imbracata elegant si cu un zambet timid.

-Esti bine? Cum ai dormit? Unde te duci, imi zice vizibil mirata, cand ma vede déjà imbracata.

- La ce intrebare sa raspund, strumfule? Unu, ma duc la serviciu, unii dintre noi mai si muncesc si doi, da, am dormit acceptabil, atat cat poti dupa ce iti gasesti casa distrusa. Tu unde ai de gand sa iesi imbracata asa elegant?

-Am o intalnire cu Mike. Vine cu mine sa imi aleg alta masina, cea veche imi face figuri.

Mike vine sa o ia sa o ajute sa-si cumpere masina...asta pot intelege, dar vestimentatia ei in toata schema, nu. Poarta o rochie albastra scurta, extrem de sexy, dar totodata eleganta, pantofii cu toc cui sunt asortati cu un plic pe masura.

-Defilati pe podium, dupa ce alegeti masina, intreb si incep sa rad.

-Nu desteapt-o, dar Mike m-a invitat sa luam pranzul in oras, dupa ce terminam formalitatile pentru masina, zice si scoate limba la mine, ca un copil razgaiat. Rad si plec spre firma, luandu-mi la revedere de la cei doi prieteni dragi, pentru ca intre timp ajunsese si Mike, si jur ca l-am vazut salivand cand a dat cu ochii de Rach.

******

-Iza, te rog adu-mi o cafea in birou si anunta-ma cand ajunge dl White...aaa si sa pregatesti tot ce ne trebuie azi la tribunal pentru cazul Whitemore.

-Da, dra Moore.

Savurez cafeaua si totodata verific cateva acte, cand Iza, asistenta mea, ma anunta ca White este in biroul lui si ca pe deasupra a amenintat pe toata lumea ca daca este deranjat de ORCINE din firma vor pica capete. Zambesc draceste si ma ridic de la birou, indreptandu-ma spre biroul tiranului. Eu nu sunt oricine, vreau niste raspunsuri si sa fiu a naibii daca nu le voi primii.

Intru in birou fara sa ciocan si incep sa vorbesc fara a-i da timp sa urle.

- Banuiesc ca stii ce s-a intamplat ieri si cu toate astea nu ai dat niciun semn, sper ca ai o explicatie pentru tot. Vreau sa stiu ce legatura ai cu cazul Whitemore si daca stiai ca imi vor devasta casa?

Trec cateva minute in care doar priveste pe geam cu mainele incrucisate la spate, isi potriveste vocea si il aud spunand.

-Te-am avertizat sa termini cu Whitemore si tu ,dupa discutia cu mine, ai pus-o pe Izabelle sa inainteze dosarul la tribunal. Ti-ai facut-o cu mana ta, dar nu iti voi permite sa continuui. Azi te duci la tribunal si anunti ca nu ii mai poti reprezenta pe cei din familia Whitemore.

Am inceput sa rad, dupa care cu privirea si tonul ce mi-au adus faima de avocata diavolui ii raspund taios.

- Te inseli Richard. Tu nu imi poti interzice nimic, nu ai niciun drept. Mai bine imi zici ce legatura ai cu cei din familia Redlight ?


Il vad cum paleste si se aseaza pe scaun.Ce nu stia el si acum realizeaza este ca sunt cu un pas inaintea lui. Sambata cand lucram la caz, am descoperit lucruri interesante. Cazul Whitemore este unul legat de frauda. Familia Whitemore detine o companie industriala si de transport si au gasit nereguli in contabilitate. Au realizat ca firma fusese delapidata cu suma de 5.8 mil de euro. Erau in prag de faliment si au apelat, disperati la serviciile mele, iar eu am acceptat provocarea. Trebuia sa descoperim vinovatul, ei avand déjà doi suspecti. Unul, contabilul general al firmei si cel de-al doilea directorul adjunct. In urma investigatiilor si a relatiilor pe care le-am dobandit in ultimii ani, am descoperit ca vinovatul era cel din urma, insa nu aflasem si cauza sigura, iar de aici am inaintat procesul in instanta. Ce descoperise sambata oamenii mei, era ca de fapt acel amarat de director, un anume Bretham , asculta ordinele si ii ajuta pe cei din fam Redlight. Ii ajuta cu transportul drogurilor si probabil al armelor. Asa ca stiam sigur cine nu ma vrea in acest process, pierduse o data  in fata mea, stiau ce ii asteapta acum.

- Nu mi-ai raspuns dl White, ce legatura ai cu traficantii aia nenorociti?

- La naiba, niciuna. Tipa si bate cu pumnul in birou. Am primit asta acum 3 zile si trebuia sa te scot din bataia armei, dar tu esti o incapatanata, si imi intinde o scrisoare.

O citesc si raman fara glas. Era amenintat el si familia lui...familia lui? De cand are White o fata? Stiam ca Daniel White este fiul lui, dar o fata? Se pare ca nu il cunosc deloc.

Ce ma mira era ca in scrisoare nu specifica nimic despre mine.Prea multe intrebari fara raspuns.

Ies din birou si o chem pe Iza, dupa care ma intorc.

- Da, dra. Moore?

- Vreau sa il suni pe Brad si sa il rogi sa imi caute cei mai buni si mai de incredere oameni, care sa il pazeasca pe dl White si familia dumnealui 24 /24 h. Iza deschide gura mirata, dar aproba din cap si iese din birou.

In spatele meu Richard radea si l-am privit mirata.

- Tu crezi ca ii opresti pe cei mai de temut mafioti din oras cu cativa bodyguarzi? Esti nebuna? Nu intelegi ca singura solutie este sa renunti la caz???

- Doamne, Richard! Nu am renuntat la cazul RED si crezi ca renunt acum? Mai ales ca mi-au declarat razboi deschis? Hmm...cat de putin ma cunosti. Zambesc fortat si ies din birou lasandu-l cu gura deschisa.

 La media Richard White.  :)

Tainele iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum