⭐3⭐

1.1K 61 10
                                    

Περιμέναμε λίγη ώρα έξω από το ακτινολογικό. Νταξ ένιωθα λίγο άσχημα που τον βάρεσα. Ακουγεται λίγο γέλιο ένα κορίτσι να λυπάται που χτύπησε ένα αγόρι. Που φτάσαμε!

Βγήκε έξω ο Άρης με τον γιατρό και ούτε καν με κοίταξε. Απ' ότι μου είπε ο Πάνος δε έχει τίποτα. Απλά πρέπει να μην το πατάει για μία δυο μέρες. Τον καημένο! Αλλά παραδεχτείτε το τα ήθελε ο κωλος του.

Επειδή όλοι το είχαν καταλάβει αυτό ακόμα μου μιλούσαν. Για αυτόν δεν με πολύ ένοιαζε. Αλλά χωρίς τα παιδιά δεν ζω. Φανταστείτε ένα κόσμο γεμάτο Λουίζες! Γιακ!

"Αθανασία μην με σκοτώσεις!" Είπε ο Πάνος.

"Τι μαλακία έκανες πάλι;" Τον ρώτησα.

"ΕπειδήοιγονείςτουΆρηλείπουνκαιπρέπεινατονβοηθάεικάποιοςτουείπαναμείνεισπίτιμας." Ειπε με μία λέξη.

Ηρεμία μην κάνεις φόνο δεν θέλουμε αδελφοκτονία.. σκέφτηκα.

"Ωραία θα τον ανεχτω δύο τρεις μέρες επειδή εγώ φταίω για αυτό υπό δύο όρους:
1. Δεν θα τον βοηθήσω σε τίποτα! Εσυ θα είσαι υπεύθυνος μέχρι και νερό να του φέρνεις.
2. Δεν θα με ενοχλήσει καθόλου. Ούτε κιχ!" Του απάντησα.

"Οκ στο υπόσχομαι!" Είπε και με αγκάλιασε.

Γυρίσαμε σπίτι με τον Άρη και τον Πάνο. Έκανα ένα μπάνιο και βγηκα στον διάδρομο για να πάω στο δωματιο μου να αλλάξω. Εκεί ήταν λοιπόν ο Αρης ο οποίος με το καροτσάκι ερχόταν προς το μπάνιο.

Ήταν η πρώτη φορά που με κοιτούσε από τότε που τον χτύπησα και δεν κοιτούσε εμένα αλλά τα πόδια μου και ένα μικρό κομμάτι από το στήθος μου που φαινόταν. Εγώ δεν του έδωσα σημασία και μπήκα στο δωμάτιό μου.

Έβαλα τα εσώρουχα μου και θυμήθηκα ότι ξέχασα να πάρω το πιστολάκι. Βγήκα πάλι στο διάδρομο για να πάω στο μπάνιο και ο Άρης ήταν στην θέση που τον είχα αφήσει πριν.

Τώρα με κοίταξε πιο εντυπωσιασμένος. Μαλακά! Μόνο για τέτοια είσαι! Συγνώμη δεν το δέχεσαι σκέτο. Θες μαζί στριπτίζ ή πήδημα. Μαλακά!

Πήρα το πιστολάκι και μπήκα πάλι στο δωμάτιό μου. Έβαλα ένα τζιν σορτς και μία μαύρη μπλούζα που από πίσω είχε ανοίγματα σε σχήμα νεκροκεφαλής.

Πήγα στο σαλόνι και δεν ήταν κανένας. Εκμεταλλεύτηκα την απουσία του αδελφού μου ο οποίος είναι όλη μερα κολλημένος στην τηλεόραση για να δω ένα θρίλερ τα οποία σιχαίνεται.

Έβαλα να δω Annabel ( σορρυ για την ορθογραφία ). Λίγο όμως πριν αρχίσει η ταινία άκουσα το καροτσάκι του ανάπηρου. Ήρθαν.

Dangerous WomanWhere stories live. Discover now