⭐13⭐

670 38 0
                                    

"Τι;" Με ρώτησε.

"Πρώτα απ'όλα. Θα πας να της μιλήσεις. Φλέρταρε μαζί της. Και πιο πέρα πήγαινε το. Κάνε ότι μπορείς για να ζηλέψει. Το δεύτερο κομμάτι είναι πως θα τους κάνουμε να χωρίσουν..." είπε και κοίταξα λίγο το καινογια να σκεφτώ.

"Λοιπόν. Αύριο θα βγείτε μόνο εσείς. Θα μεθύσεις πολύ τον Πέτρο. Τυφλά να είναι! Θα τον βγάλεις μία πολύ πολυ ωραία φωτογραφία να φιλιέται με μία που θα του φέρεις θα μου τη στείλεις και θα κάνω εγώ τα μαγικά μου!" Είπα και του έκλεισα το μάτι.

"Τελικά είσαι πολύ σατανικιά. Θα σε προσέχω!" Είπε και συνεχίσαμε να χορεύουμε.

Ο Γιάννης χόρευε με το επόμενο πιθανό του θύμα. Ο Μαλάκας έπινε, ο Δημήτρης μιλούσε με κάτι παιδιά και η Λουίζα χόρευε με τον Πέτρο.

"Πήγαινε!" Είπα στον brother και τον έσπρωξα προς την κοπέλα.

Επειδή δεν είχα τι να κάνω είπα να πάω να πιω κι εγώ κάτι.

"Τι θέλει το κορίτσι;" Με ρώτησε ο μπάρμαν.

"Μία τεκίλα λεμόνι!" Είπα και γύρισα να κοιτάω όσους χόρευαν.

"Κερασμένο!" Είπε και μου το έδωσε.

"Ευχαριστώ! Στην υγειά σου!" Είπα και το ήπια μονορούφι.

Κάηκε λίγο ο λαιμός μου αλλά είμαι συνηθισμένη. Στο ποτό στο ξενύχτι στο τσιγάρο στα πάντα! Τσιγάρο μιας και το είπα!

"Ένα λεπτό!" Είπα στον μπάρμαν και πήγα στο τραπέζι που καθόταν ο Μαλάκας.

Άνοιξα την τσάντα μου και πήρα το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα μου. Δεν τον κοίταξα καν. Απλά έφυγα.

"Ήρθα!" Είπα και ξανά κάθισα στην ψηλή καρέκλα που καθώμουν πριν.

"Καλώς την! Είχα κι εγώ τσιγάρα γιατί δεν μου έλεγες να σου δώσω!" Με ρώτησε.

"Δεν πειράζει! Είμαι λίγο παράξενη. Καπνίζω μόνο Marlboro και τίποτα άλλο!" Απάντησα.

"Θες να σου δώσω να δοκιμάσεις κάτι;" Με ρώτησε και μου έκλεισε το μάτι.

"Για δώσε!" Είπε και μου άφησε ένα χάπι πάνω στο τραπέζι.

Ήξερα πολύ καλά τι ήταν αυτό. Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ όμως. Ήρθε και εμένα η ώρα μου.

"Φερε μου ένα σφηνάκι για να το πιώ!" Είπα και πήρα το χάπι στο χέρι μου.

"Αμέσως!" Είπε και πήγε να μου φέρει.

Αν και ήξερα ότι δεν θα ήταν καλό έπρεπε να το κάνω. Ήθελα να το κάνω. Λένε να μην αρχίσω τα LSD γιατί θα εθιστώ αλλά ποιος νοιάζεται; Θέλω να δοκιμάσω τα πάντα από αυτή την ζωή.

Dangerous WomanWhere stories live. Discover now