Το πρωί ήμουν το ίδιο άκεφη και με την ίδια φάτσα που έχω κάθε πρωί της 'υπέροχης' ζωής μου. Κάθισα στο τραπέζι και ήπια τον καφέ του brother. Μετά πήγα στο δωμάτιο μου να ετοιμαστώ για το σχολείο.
Έβαλα ένα ασπρόμαυρο κοντό μπλουζάκι, ένα τζιν σορτς και ένα πουκάμισο καρό. Έβαλα τα μόνα σανδάλια που βρήκα στην ντουλάπα μου και πήρα την τσάντα μου.
Βγήκα από το σπίτι και κατευθύνθηκα προς το σχολείο. Είδα τον Δημήτρη να μιλάει με την Λουίζα του πλησίασα.
Όπα! Σος συναγερμός! Η Λουίζα δεν φοράει ξεράσματα! Φοραει βασικά αλλά πιο φυσιολογικά. Μία φλοράλ μπλούζα, άσπρο τζιν και ροζ all star.
"Γεια!" Είπε η Λουίζα.
"Γεια." Απάντησα αδιάφορα.
"Πως και από εδώ;" Με ρώτησε ο Δημήτρης λες και δεν ήταν κάθε μέρα στο νοσοκομείο με τα παιδιά.
"Λες και δεν ξέρεις!" Είπα ειρωνικά.
Κάθισα στο παγκάκι και έβγαλα ένα τσιγάρο. Το έφτιαξα και άρχισα να καπνίζω.
"Έχεις ωραίο μαλλί!" Πετάχτηκε σαν την πορδή η Λουίζα.
"Που κολλάει αυτό;" Την ρώτησα.
"Στο ήλιο φαίνεται σαν καστανόξανθο!" Ξαναπετάχτηκε.
"Άσε μας κάτω!" Είπα και χτύπησε το κουδούνι αλλιώς θα συνέχιζε να πετάει μαλακίες.
Ανεβήκαμε στις τάξεις. Την πρώτη ώρα είχαμε Βασιλιάδου. Είναι η χειρότερη καθηγήτρια έβερ!
Τώρα θα μιλήσουμε λίγο για ένα κεφάλαιο το οποίο θέλουμε δεν θέλουμε ερχόμαστε σε επαφή μαζι του. ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ...
Είναι ένα σατανικό και αηδιαστικο κεφάλαιο.
Ο αγαπημένος μου καθηγητής είναι αυτός που μας επιτηρεί στα διαλείμματα. Είναι πιο νέος και αυτός που λίγο πολύ μας καταλαβαίνει περισσότερο. Είναι και ωραίος αλλά όχι για εμένα.
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες δασκάλων αλλά δεν θελω να πιάσω αυτή τη συζήτηση...
Την επόμενη ώρα είχαμε γυμναστική. Εγώ προσωπικά κάθισα με τον Λουίζα στην πίσω αυλή όπου και καλά παίζαμε μπασκετ. Και τελικά μόνο μπασκετ δεν παίζαμε.
"Τι έγινε με τον αδελφό μου;" Ρώτησα.
"Κοίτα. Όπως ξέρεις μου αρέσει ο Πέτρος. Ο αδελφός σου δεν λέω είναι καλός απλά δεν νομίζω ότι είναι για εμένα." Είπε απλά.
"Τι εννοείς καλός; Ο αδελφός μου είναι υπέροχος. Είναι ευαισθητος και ρομαντικός και ότι άλλες αηδιες αρέσουν σε εσάς τα κορίτσια!" Της φώναξα.
YOU ARE READING
Dangerous Woman
RomanceΗ Αθανασία πάει Δευτέρα λυκείου και έχει έναν αδελφό τον Πάνο ο οποίος είναι στο δεύτερο έτος Πληροφορικής. Την Φετινή χρόνια ένα καινούριο μέλος προστίθεται στην παρέα του Πάνου. Ο καινούριος γόης της σχολής και του λυκείου γνωστός ως Αριστείδης ή...