⭐14⭐

687 42 3
                                    

Σηκώθηκα το πρωί στην αγκαλιά του. Αυτό το κενό που είχα εχθές ήταν ακόμα εκεί. Ο οργανισμός μου με παρακαλούσε να το γεμίσω. Είχα την ανάγκη. Ένιωθα ότι θα πέθαινα. Έπρεπε κάτι να κάνω να μην το νιώθω.

Σηκώθηκα σιγά σιγά και πήγα στο μπάνιο χωρίς να τον ξυπνήσω. Άρχισα να ψάχνω. Μπορεί να είχε. Μπορεί κάτι να έβρισκα. Αποκλείεται να μην είχε έστω και ένα.

Ειχα δώσει μία υπόσχεση αλλά δεν μπορούσα να πεθάνω. Μπορεί να μην πέθαινα αλλά το μέσα μου πέθαινε. Έπρεπε να το σώσω. Έπρεπε να βρω χάπια.

Άνοιξα ένα συρτάρι. Έβγαλα απ' έξω όλες τις πετσέτες και τελικά βρήκα ένα πακέτο. Που βρέθηκε εδώ δεν ξέρω και δεν με ένοιαζε.

Έβγαλα ένα χάπι. Έβαλα πάλι το πακέτο στην θέση του. Έβαλα και τις πετσέτες και ότι άλλο είχα βγάλει. Έβαλα το χάπι στο στόμα μου και πήγα στην κουζίνα.

Αλλά που είναι η κουζίνα. Πήγα απο εδώ πήγα από εκεί και τελικά την βρήκα. Άνοιξα την πόρτα και είδα μέσα τον Μαλάκα. Έπινε νερό.

Με κοίταξε παραξενεμένος γιατί από το τρέξιμο είχα κοκκινίσει, υδρώσει και ήμουν λαχανιασμένη. Επίσης η στέρηση της ουσίας με έκανε να δείχνω χάλια.

"Καλημέρα!" Μου είπε σαν να είχε κάτι καταλάβει.

"Μχχχ!" Απάντησα με κλειστό το στόμα μου.

"Γιατί μουγκρίζεις;" Με ρώτησε.

"Μμ;" Του έκανα.

"Άνοιξε το στόμα σου τώρα!" Απαίτησε και με πλησίασε.

Οι χτύποι της καρδιάς μου άρχισαν να αυξάνονταν. Κάθε βήμα που έκανε αυξάνονταν οι παλμοί μου. Έφτασε μπροστά μου.

"Τώρα!" Είπε πιο χαλαρά.

Δεν άντεχα. Το εφτυσα και έπεσε κάτω. Άρχισα να κλαίω. Πρώτη και τελευταία φορά! Το υπόσχομαι αλλά δεν άντεχα.

"Σσσσσς. Ηρέμησε. Είναι δύσκολο το ξέρω!" Μου ψυθιρησε στο αυτί.

"Συγνώμη! Είναι δύσκολο όμως!" Είπα μέσα στους λυγμούς μου.

"Βλακείες λες! Το θέμα είναι ότι δεν το κατάπιες! Δεν πειράζει ξέρω πόσο δύσκολο είναι!" Απάντησε καθώς με ειχε αγκαλιά.

Με σήκωσε και καθίσαμε στον καναπέ. Με αγκάλιασε.

"Θες να δοκιμάσουμε να ξεγελάσουμε τον οργανισμό σου;" Με ρώτησε.

"Πως;" Τον ρώτησα σκουπίζοντας τα μάτια μου.

"Ο ένας τρόπος είναι το σεξ το οποίο εκκρίνει αυτές τις ορμόνες και γι' αυτό γίνεται εθιστικό το οποίο δεν συνιστώ, και ο δεύτερος είναι ένα χαπάκι που μου έδιναν στο κέντρο απεξάρτησης το οποίο δεν σε βλάπτει απλά κοροϊδεύει λίγο τον οργανισμό σου και νομίζεις ότι έχεις πάρει την δόση σου αλλά δεν είναι κάτι κακό ούτε εθιστικό. Είναι απλα για να μην υποφέρεις!" Απάντησε.

Dangerous WomanWhere stories live. Discover now