Πέρασε η εβδομάδα και ήρθε το Σάββατο. Γενικά θα σας πω τι έγινε.
Ο Μαλάκας μένει στο σπίτι της τσούλας γιατί θέλει να της το φέρει σιγά σιγά ότι δεν την θέλει, παραλίγο να με σκοτώσει καθώς με έσπρωξε από τις σκάλες και έπεσα κάτω με τον αυχιένα και σημερα θα έρθει ο πατέρας μου από την Αυστραλία!!!
Έβαλα ενα μπλουζάκι παραλλαγής, ένα μαύρο κολάν, ένα σκουφάκι και τα μαύρα μου μποτάκια και πήγαμε με την μητέρα μου και τον αδελφό μου στο αεροδρόμιο.
Ο Πατέρας μου βγήκε από το αεροπλάνο και η πρώτη του αντίδραση ήταν για τα ρούχα μου. Ποτέ δεν του άρεσε το στυλ μου και ειδικά το στυλ αγοροκόριτσο. Τι να κάνω έτσι είμαι και πρέπει να το αποδεχτεί!
"Αθανασία πόσες φορές πρέπει να σου πω ότι δεν θέλω να ντύνεσε σαν αγόρι!" Είπε ο καλός μου μπαμπάς.
"Μπαμπά! Κι εγώ χαίρομαι που ήρθες!" Είπα για να διακόψω αυτό το πραγμα.
"Καλα δίκιο έχεις πάμε σπίτι και μετά τα λέμε." Είπε και χαιρέτησε τον Πάνο και την μητέρα μου και μετά γυρίσαμε σπίτι.
Η μητέρα μου είχε φτιάξει κρέπες ειδικά για τον μπαμπά γιατί λατρεύει τις κρέπες της μαμάς! Καθώς τρογαμε μεσημεριανό ρώτησα τον μπαμπά:
"Λοιπόν πόσο καιρό σκέφτεσαι να κάτσεις;"
"Αύριο το μεσημέρι πάω Ρωσία οπότε μία μέρα θα καθίσω." Απάντησε.
Αν μου το έλεγε πιο παλιά ο μπαμπάς θα έκλαιγα αλλά εχω συνηθίσει στην απουσία του και η παρουσία του μου προκαλεί άγχος και μερικές φορές αναστάτωση. Και του μπαμπά μου του φάνηκε περίεργο που δεν άρχισα να παραπονιέμαι.
"Πως και δεν άρχισες να παραπονιέσε;" Με ρώτησε και αποφάσισα να του απαντήσω ωμά και ειλικρινά.
"Έχω συνηθίσει τοσο πολύ στην απουσία σου που πλέον δεν με ενοχλεί αυτή αλλά η παρουσία σου!" Είπα ψυχρά αλλά αυτό ένιωθα.
Πήγα στο δωμάτιο μου και πήρα το κινητό μου. Πήρα του σκέιτ μου και έφυγα μακριά από το σπίτι.
Έφτασα στο πάρκο όπου και κάθισα σε ένα παγκάκι. Εκεί για λίγο κάθισα. Όχι δεν θα έκλαιγα για να άνθρωπο που δεν μας νοιάζεται. Για έναν άνθρωπο ο οποίος ζούσε για την παρτη του και απλά έστελνε λεφτά για να ζούμε! Μέχρι και η μαμά μου δουλεύει για να μην τον σκέφτεται.
Κοίταζα το κενό. Ήθελα να εκτονωθώ αλλά δεν μπορούσα να τρέξω. Ο μόνος τρόπος ήταν το τσιγάρο. Να ένας ακόμα λόγος ου το άρχισα. Τελείωσα το πρώτο και άρχισα το δεύτερο.
YOU ARE READING
Dangerous Woman
RomanceΗ Αθανασία πάει Δευτέρα λυκείου και έχει έναν αδελφό τον Πάνο ο οποίος είναι στο δεύτερο έτος Πληροφορικής. Την Φετινή χρόνια ένα καινούριο μέλος προστίθεται στην παρέα του Πάνου. Ο καινούριος γόης της σχολής και του λυκείου γνωστός ως Αριστείδης ή...