Το πρωί που σηκώθηκα ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου. Ευτυχώς δεν ήμουν ξαπλωμένη κάπου αλλού.
Σηκώθηκα και πήγα να κάνω ένα μπάνιο. Έβαλα ένα παντελόνι φόρμας και ένα κοντομανικο άσπρο μπλουζάκι. Επιασα τα μαλλιά μου και κατεβήκα κάτω.
Άκουσα στην πόρτα ομιλίες και μόλις άκουσα την πόρτα να κλείνει κατεβήκα κάτω. Επιτέλους έφυγε! Καλημέρα την μαμά και τον Πάνο και ήπια ενα παυσίπονο.
Έφτιαξα ένα καφέ και ανέβηκα πάλι στο δωμάτιό μου. Κάθισα και κοίταξα τις φωτογραφίες στο facebook. Οι περισσότερες ήταν του Μαλάκα να χορεύει με την μαλακό την κολλητή μου!
Στα σχόλια διάβασα:
#Ρε τι γκομενάκι πηγές και έριξες; Αυτή είναι χειρότερη και απο την γιαγιά μ!# αγαπώ πολύ αυτόν που το έγραψε αυτό.#Ναι αλλά κάνει καλά την δουλειά της!😉# απάντησε ο Μαλάκας.
#Τι από την πρώτη φορά;# ρώτησε ο τύπος που αγαπώ.
#Όχι άλλη δουλειά!😉# Θα τον πνήξω! Βασικά θα τους πνήξω και τους δύο!
Κατά τις δέκα εβαλα ένα γκρι κοντό φόρεμα, ένα κάρο πουκάμισο, τις ψηλές κόκκινες μου κάλτσες και τα μαύρα μου μποτάκια. Επιασα τα μαλλιά μου σε ένα κότσο και πήρα το σκέιτ μου.
Με κολούθησε ο αδελφός μου και πήγαμε στην πίστα. Αρχίσαμε να κάνουμε διάφορα κόλπα. Ξαφνικά σε μία τούμπα που έκανα έπεσα πάνω σε κάποιον και ευτυχώς που δεν σκοτωθήκαμε!
"Ρε μαλάκα! Πρόσεχε που πας!" Είπα και κοίταξα τον άλλο που είχε πέσει κάτω.
"Εσύ το έχεις βάλει σκοπό της ζωής σου να με δολοφονήσεις!" Ο Μαλάκας...
"Τι έγινε ήταν τόσο καλή η κολλητή μου που είσαι ακόμα ζαλισμένος;" Τον ρώτησα ειρωνικά.
"Ναι ήταν φοβερή και θα το έκανα πολλές ακομα φορές μαζί της! Είναι πολύ καλυτερη από εσένα!" Μου είπα και με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.
"Τότε σας εύχομαι να πάτε πολλές φορές ακόμα μαζί και κάτι ακόμα. Το αν είμαι καλύτερη θα το κρίνεις μόνο εάν το κάνουμε πρώτα και αυτό δεν θα συμβεί ποτέ οπότε θα μείνεις πάντα με την απορία! Αλλά εάν θες πολύ να μάθεις ρώτα κάποιον που ξέρει!" Είπα και τον πλησίασα ακόμα περισσότερο.
"Και που ξέρεις ότι δεν θα μάθω;" Με ρώτησε με αυτό το παιχνιδιάρικο υφάκι του.
"Γιατί δεν πάω με μαλακές!" Είπα και ειδα τις κόρες του να συστέλλονται στο μέγιστο.
YOU ARE READING
Dangerous Woman
RomanceΗ Αθανασία πάει Δευτέρα λυκείου και έχει έναν αδελφό τον Πάνο ο οποίος είναι στο δεύτερο έτος Πληροφορικής. Την Φετινή χρόνια ένα καινούριο μέλος προστίθεται στην παρέα του Πάνου. Ο καινούριος γόης της σχολής και του λυκείου γνωστός ως Αριστείδης ή...