Το απόγευμα ήταν ήσυχο γιατί πολύ απλά δεν τον είδα. Το βράδυ παραγγείλαμε πίτσες, ξανά, και είδαμε ποδόσφαιρο. Εγώ είμαι Παναθηναϊκος και ο Πανος Ολυμπιακός. Τελίως αντίθετα. Τώρα ο Άρης δεν ξέρω τι είναι αλλά το καλό που του θέλω να μην ειναι Ολυμπιακός αλλιώς επιβαρύνει τη θέση του.
Και ξαφνικά βάζει γκολ ο Παναθηναϊκός!
"ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ!" φωνάζω και εγώ και ο Άρης.
Μάλλον Παναθηναϊκός είναι. Εντάξει κέρδισε λίγη από την εκτίμηση μου. Ο Πάνος είχε χωθεί στην καρέκλα του από τον θυμό του. Νιανιανιανιανια!
Και τελικά το ματς έληξε ένα-ένα. Εγώ πήγα να βάλω τις πιτζάμες μου. Έβαλα ένα αθλητικό γκρί σορτς και ένα μπλέ μπλουζάκι. Άφησα κατω τα μαλιά μου και πήγα στο μπάνιο να πλύνω τα δόντια μου.
Μπήκε όμως μέσα και ο ανάπηρος να πλύνει τα δόντια του. Δεν τον κοίταξα καν. Τελείωσα και η μόνη κουβέντα που ανταλλάξαμε ήταν:
"Ωραίο ματς!"
"Ναι το ξέρω."
"Καληνύχτα."
"Επίσης." είπα κι έφυγα.
Μπήκα στο δωμάτιό μου και χωθηκα κάτω από τα σκεπάσματα. Που με οδήγησαν σε έναν γλυκό ύπνο.
ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ!!!!
Μαλακά που εφύβρες το ξυπνητήρι! Έβαλα μία μπλούζα που έλεγε Mondays suck, τζιν σορτς, μπλε all star και διακοσμητικό σκουφάκι. Πήρα την σάκα μου και κατεβήκα κάτω.Τα αγόρια είχαν ήδη κατέβει και έτρωγαν χαλαρά πρωινό. Οι τυχεροί! Έχουν μάθημα εννιά παρά τέταρτο. Εγώ πάλι οχτώ και τέταρτο. -.-
Κάθισα στο τραπέζι μαζί τους και πήρα τον καφέ του Πάνου και ήπια μία γουλιά. Αμέσως φώναξε:
"Εεε! Ο καφές μου!"
"Δεν γράφει πουθενά το όνομα σου!" Είπα και ρούφιξα άλλη μία γουλιά.
"Καλά άσε τον καφέ και να ξέρεις οτι ο Άρης θα καθίσει σπίτι σήμερα οπότε εάν σου ζητήσει τίποτα να του το φέρεις οκ;" Μου είπε ο Πάνος.
"Τι είπες; Να του φέρω ό,τι θέλει; Ωραίο αστείο!" Είπα και γέλασα ψεύτικα.
"Γιατί;" Με ρώτησε ο Πάνος και τον κοίταξα με το βλέμμα «Σοβαρολογείς;»
"Γιατί μου υποσχέθηκε ότι δεν θα μου αναθέσεις τίποτα σε σχέση με τον ανάπηρο και ότι δεν θα με ενοχλήσετε! Το δεύτερο το έχετε καταπατήσει ήδη. Αλλά όχι δεν θα γίνω δούλα του! Έχει πόδια και μάλιστα τρία. Ας πάει μόνος του να παιρνει ό,τι θέλει!" Είπα θυμωμένα.
YOU ARE READING
Dangerous Woman
RomanceΗ Αθανασία πάει Δευτέρα λυκείου και έχει έναν αδελφό τον Πάνο ο οποίος είναι στο δεύτερο έτος Πληροφορικής. Την Φετινή χρόνια ένα καινούριο μέλος προστίθεται στην παρέα του Πάνου. Ο καινούριος γόης της σχολής και του λυκείου γνωστός ως Αριστείδης ή...