⭐18⭐

660 41 3
                                    

Άρχισα να βηχω δυνατά. Κάτι με έπνιγε και ένιωθα έναν πόνο στο στήθος.

Ο Αρης τρόμαξε. Με πήρε στα χέρια του και έτρεξε στην κουζίνα.

"Τι έγινε;" Ρώτησε η μήτερα μου έντρομη.

"Πρέπει να την πάμε στο νοσοκομείο και γρήγορα!" Είπε με τρεμάμενη φωνή.

"Γρήγορα!" Είπε ο πατέρας μου και έτρεξαν στο αυτοκίνητο.

Ξαπλωσα πίσω και ακούμπησα το κεφάλι μου στα πόδια του Άρη. Ζαλιζόμουν και ανέπνεα με δυσκολία.

Δέκα λεπτά μετά μπήκαμε στο νοσοκομείο και εκεί με πήραν οι νοσοκόμες. Όπως με επρεναν με το κρεβάτι είδα αχνά το πρόσωπο του Άρη. Φοβάμαι πως θα είναι η τελευταία...

Άρης p.o.v.

Περιμέναμε πολύ ώρα στην ρεσεψιόν. Φοβόμουν για το χειρότερο.

Κάποια στιγμή ήρθε μία νοσοκόμα και μας είπε ότι μπορουσαμε να την δούμε για λίγο.

Πετάχτηκα πρωτος απ' όλους και ακολούθησα με αγωνία την νοσοκόμα.

Φτάσαμε στο δωμάτιο της και ήταν με ωρους. Είχε έκλεισα τα μάτια και ανεπνεε από μία φυαλη οξυγόνου.

"Μωρό μου!" Την ψιθύρισα.

"Σε παρακαλώ! Μην με αφήσεις μόνο μου. Δεν μπορώ να ζω χωρίς εσένα!" Είπα και ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια μου και έπεσε πάνω στο απαλό την μάγουλο.

Άνοιξε λιγο τα μάτια της. Με κοίταξε και χαμογέλασε μέσα από την μάσκα.

"Σε αγαπώ! Δεν θέλω να σε χάσω!" Είπα και το μηχάνημα που μετρούσε τους χτύπους της καρδιάς της άρχισε να δείχνει τους παλμούς τις να πέφτουν.

Σκατά τι έκανα; Κοίταξα το πρόσωπο της. Δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια της.

"Όχι μωρό μου μην κλαις! Όλα θα πάνε καλά!" Είπα και τότε μπήκαν και οι άλλοι μέσα.

"Φώναξε γρήγορα ένα γιατρό οι παλμοί της πέφτουν!" Είπα και ο Πάνος έτρεξε γρήγορα να φωνάξει τον γιατρό.

Δύο λεπτά έκανε και γύρισε με τον γιατρό.

"Παρακαλώ πρέπει να φύγετε!" Είπε και βγήκαμε από το δωμάτιο.

Μετά από λίγη ώρα βγήκε ο γιατρός.

"Γιατρέ μου τι έχει;" Τον ρώτησα.

"Έχει καρκίνο του πνεύμονα σε τελικό στάδιο. Δεν μπορούμε να κάνουμε τιποτα εκτως από το να περιμένουμε πότε θα μας εγκαταλείψει!" Είπε ήρεμα και έφυγε.

Dangerous WomanWhere stories live. Discover now