⭐19⭐

840 40 0
                                    

9 χρόνια μετά

Σηκώθηκα απότομα από το κρεβάτι. Κρύος ιδρώτας με είχε ακούσει και είχα ταχυπαλμία.

Πάλι είδα την σκηνή στο νοσοκομείο. Εδώ και εννιά χρόνια αυτός είναι ο λόγος που δεν κοιμάμαι.

Σήμερα ήταν Σάββατο και δεν είχα μάθημα στο σχολείο. Έχω γίνει δάσκαλος πληροφορικής στο σχολείο της περιοχής μου. Ο Πάνος πάλι παντρεύτηκε με την Λουίζα και πήγαν στην Αμερική όπου και δουλεύει ως τεχνικός υπολογιστών.

Ο Δημήτρης σπουδάζει χειρούργος στη Θεσσαλονίκη. Ο Γιάννης έχει πάει στην Γερμανία και απ' ότι έχει μάθει παντρεύτηκε μια Γερμανίδα. Ο Πέτρος δουλεύει σε μία εταιρία.

Πήγα στο δωμάτιο του Θανάση να τον ξυπνήσω. Ο Θανάσης είναι ο γιος μου. Τον είχα υιοθετήσει και του έδωσα το όνομα της για να μην την ξεχνάω. Έτσι θα ήθελα να είναι και το δικό μας παιδί.

Θα πάει δευτέρα γυμνασιου αλλά αν δεν έρθω να τον σηκώσω θα κοιμάται όλη μέρα. Και μία φορά τον μήνα πάμε στο νεκροταφείο εκεί που την έχουν θάψει. Σήμερα είναι η μέρα.

Άνοιξα την πόρτα και τον βρήκα να κοιμάται με το κινητό να χτυπάει.

"Ξύπνα τεμπέλη! Πρέπει να πάμε στη μητέρα σου!" Του είπα και του τράβηξα τα σκεπάσματα.

"Έλα ρε μπαμπά! Άσε με!" Είπε και έβαλε το μαξιλαρι πάνω από το κεφάλι του.

"Σε δέκα λεπτά θα είσαι κάτω ντυμένος αλλιώς θα πεις αντίο στο κινητό σου!" Είπα του πήρα το κινητό και κατεβήκα στο σαλόνι.

Έφτιαξα πρωινό και πριν περάσουν πέντε λεπτά κατέβηκε σαν σιφουνας από το δωμάτιο του.

"Καλώς τον!" Είπα κοροϊδευτικά.

"Το κινητό!" Μου έκανε και άνοιξε το χέρι του.

Το πέταξα και επειδή παλιά έκανα μπασκετ επεσε ακριβώς πάνω στο χέρι του!

"Φοβερος!" Είπε και έκατσε στο τραπέζι.

Του άφησα τα δημητριακά του και τα καταβρόχθησε ενώ εγώ έπινα τον καφέ μου. Δέκα λεπτά έκανε να φάει.

Σηκωθήκαμε και πήγαμε στο αμάξι. Οδήγησα μέχρι το νεκροταφείο. Παρκαρησα απ' έξω.

Βγήκαμε και φτάσαμε στο τάφο της.

"Η μαμά ήταν πολύ όμορφη! Αν ήμουν κι εγώ πιο μεγάλος θα την παντρευόμουν!" Είπε ο μικρός κοιτάζοντας την εικόνα.

"Ε! Μικρέ άλλος την πήρε πρώτος!" Του είπα με αστεία διάθεση.

"Δεν μου έχεις πει ποτέ πως πέθανε;" Με ρώτησε και ξαφνιάστηκα λίγο.

Dangerous WomanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora