Rozdział 9

629 63 10
                                    

Taaaak baaardzo przepraszam!! Moja wina moja wina moja bardzo wielka wina :c mega długo nie dodawałam żadnych rozdziałów :( mało czasu, weny i wszystkiego... (no dobra już tak nie wymyślaj tyko po prostu pisz!) No dobra, dobra nie krzyczcie po mnie! Już piszam! <3 dodatkowo chciałam powiedzieć że przez wakacje będzie napewno o wiele więcej rozdziałów ;* to samo tyczy się mojej książki Bez Zasad/Yaoi ☆ ☆
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kolorowy pamiętniku! xD

- DEATH!!☆- wykrzyknąłem niewiadomo po co gdy wychodziłem z rezydencji Ciela. Tak, zgadliście, noszę swój pamiętnik wszędzie ze sobą i dlatego dopiero teraz wychodzę a wczorajsza kartka była także w tym miejscu... nie... to nie jest tak że wróciłem się do domu (tak! Ostatnio kupiłem sobie mieszkanie żeby nie musieć szukać czegoś do roboty przez całą noc żeby było że go mam tylko nie chce mi się do niego chodzić! Yupi yay yey!) tylko po to żeby napisać kolejną notatkę w pamiętniku... nie... wcale...

Zmieniając temat ^^ tak sobie wracając myślałem do kogo dziś pójść...
- wrócić się jak debil do Sebastiana ?
- drażnić się z Williamem który jak mnie pewnie zobaczy to mnie zabije wzrokiem ?
- spotkać się z moim najukochańszym młodszym bratem ?
- czy może spotkać się z Undertakerem... w trumnie... mmhhhm.. ?

Pomocy! Niewiem gdzie mam pójść! Dobra tak szczerze jest dopiero 5:38 i nie powinienem pisać kolejnej kartki skoro pisałem ją o 4:00 czy jakoś tak xD jeszcze dzisiaj koło 9:56 bo tak, napiszę kolejną ^^ tymczasem ci bezbożnicy któży czytają mój pamiętnik niech pomogą mi zdecydować!

~Grell ;*

Pamiętnik Grella/Kuroshitsuji [Zawieszone Na Jakiś Czas]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz