9e deel

130 2 1
                                    


Eenmaal op school aangekomen loop ik naar mijn kluisje. Ik leg mijn jas en gymtas erin en doet het kluisje weer dicht. Als ik me wil omdraaien word ik tegen het kluisje aangeduwd. '' Zo, Jen, waarom negeer je me op app'' Grijnst Lucas. Ik kijk hem in zijn ogen aan. Hij kijkt best boos maar ook weer niet. '' Ik heb geen zin om met jou te praten , viespeuk'' Zeg ik dapper terwel ik hem nogsteeds in zijn ogen aan kijk. Hij pakt mijn polsen en houd ze stevig tegen de kluisjes aan en gromt '' Hoe noemde je mij?'' Ik zeg met een trillende stem '' V-viespeuk.'' . Hij kijkt me nog even in de ogen aan en zegt '' Ik wil je .. maar je laat me niet, het spijt me wat ik gedaan heb, ik ben geen loverboy ofzo geloof me!'' . Ik kijk omlaag maar hij pakt mijn kin vast en duwt hem beetje omhoog en zegt '' Ik meen het Jen.'' '' Oke, Lucas ik geloof je .'' Zeg ik dan maar. Hij zucht en drukt dan zijn lippen op de mijne. Ik ga der op in. Onze lippen bewegen synchroon. Even later stoppen we om adem te halen. '' uh , wauw Jen, je zoent geweldig..'' Zegt Lucas terwel hij mij lief aankijkt. Ik begin te blozen. '' Ahww je hoeft niet zo te blozen '' Zegt hij terwel hij mij een knuffel geeft. De bel gaat en ik knuffel hem nog 1 keer en loop dan naar het lokaal waar ik heen moet, ja ik ben nog 13 hij 15 dus hij zit nu in klas 3 en ik klas 1 dus we zitten niet bij elkaar in de klas. helaas.

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu